miercuri, 20 februarie 2013

Noi Frecvente-20 februarie 2013


inimi
In jurul orelor 8:30, in timp ce eram cu treburi prin oras, am observat ceva foarte interesant.Pana acum nu am vazut cu ochii fizici asa ceva.
Pret de cateva minute, am vazut in jur imaginile duble, defazate.Seamana bine cu imaginile vazute la un televizor, la care-i misti antena, intr-o parte sau alta.Oamenii, animalele, cladirile, tot in jurul meu apareau in dublu exemplar :)
Foarte interesant!!!Am intrebat de ce vad asa si am primit raspuns, ca are loc trecerea la o dimensiune superioara si ca eu vad in ambele dimensiuni(una veche si una noua).
Astept sa-mi scrieti despre trairile voastre.Cu siguranta ati vazut foarte multi asa ceva.
Se apropie!!!Ne asteapta o primavara mai mult decat interesanta. :)
Dan Gaucan

Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu