sâmbătă, 2 februarie 2013

ELIBERAREA DE VECHILE JURĂMINTE ŞI TIPARE


    archangel_michael
  • Eliberez toate tiparele de gânduri care mă limitează. Sunt transformat/ transformată!
  • Eliberez toate credinţele vechi care nu îmi mai sunt de folos de acum înainte. Eliberez toate energiile care mă leagă în orice loc, timp, spaţiu, sau dimensiune, care nu îmi mai sunt de folos de acum înainte.
  • Prin decret Divin, în numele Prezenţei Divine, prin legea graţiei, a iubirii, a iertării, a karmei şi a divinităţii, Eu rup acum şi dizolv toate jurămintele, contractele pe care le-am făcut, eventual, de-a lungul timpului, spaţiului şi în toate dimensiunile, care au putut să îmi închidă orizontul, mintea, inima şi sufletul de la experimente noi şi care au putut să îmi transmită cinism, lipsă de credinţă, înţelegere greşită sau negativitate legată de noi căi de existenţă, de schimbare, de transformare şi despre Puterea şi Prezenţa Spiritului şi a Iubirii din interiorul tuturor fiinţelor. Multumesc Arhanghel Mihail
  • Prin decret Divin, în numele Prezenţei Divine, prin legea graţiei, a iubirii, a iertării, a karmei şi a divinităţii, Eu rup acum şi dizolv, toate jurămintele, contractele pe care le-am făcut, de-a lungul timpului, spaţiului şi în toate dimensiunile şi care au putut duce la negarea Prezenţei Divine şi a Încrederii mele în tot ce este fiinţa mea, în prosperitate şi în puterea infinită a iubirii şi luminii, ce există în fiinţa mea.Multumesc Arhanghel Mihail
  • Prin decret Divin, în numele Prezenţei Divine, prin legea graţiei, a iubirii, a iertării, a karmei şi a divinităţii, Eu rup acum şi dizolv, toate jurămintele şi contractele pe care le-am făcut de-a lungul timpului, spaţiului şi în toate dimensiunile, şi care au putut face posibilă stocarea, păstrarea oricărui sentiment, formă gând sau memorie nerezolvată ce au oprit curgerea liberă a încrederii mele, a credinţei, iubirii, a armoniei, a alinierii, a echilibrului şi a sensului de interconectare a sufletului meu cu toate celelalte fiinţe.Multumesc Arhanghel Mihail
  • Dragă Mamă-Tată Dumnezeu, noi copiii tăi cerem să fim eliberaţi de sistemul monetar şi de taxe care nu mai reprezintă un adevăr pentru noi. Cerem să fim eliberaţi din sistemul societăţii actuale prin care suntem nevoiţi, pentru a ne întreţine material, să avem slujbe care nu ne reprezintă pasiunea, idealurile şi care nu ne împlinesc. Cerem asistenţa ta în a implementa un nou adevăr ca fiinţe suverane ce suntem.
  • Sunt sufletul, sunt lumina divină, sunt iubirea, sunt voinţa. În numele Christului, invoc vortexul spiritual. Tată Dumnezeu, cer să fiu purificat şi curăţat în Lumina Albă universală a Christului, în Lumina Verde de vindecare şi în Lumina Violet de transmutare prin voinţa divină şi pentru binele meu cel mai înalt. Cer ca orice discordanţă să fie complet sigilată în propria ei lumină, încapsulată în lumina ultravioletă, separată de mine şi îndepărtată de la mine la modul impersonal, fără ură, sau iubire.
  • Returnez toate discordanţele sursei lor de emanaţie, decretând că nu li se va mai permite vreodată să prindă rădăcini în mine. Cer acum să fiu plasat în cadrul unei triple capsule de lumină albă universală de protecţie şi pentru această binecuvântare aduc mulţumiri. Amin. Îţi mulţumesc Doamne şi aşa este.
  • Îmi recunosc divinitatea. Îmi accept dreptul divin din naştere ca şi co-creator cu Dumnezeul nostru Mamă/Tată şi cu Supremul Creator pentru a asista în manifestarea Raiului pe pământ. Accept sabia Arhanghelului Mihail ca pe un simbol al valorii şi demnităţii mele. Promit să folosesc energiile Primei Raze a Puterii, Voinţei şi Autorităţii cu iubire şi compasiune pentru binele cel mai înalt al întregii creaţii. Flacără Sacră din Inima lui Dumnezeu, arzi prin şi împrejurul fiecărui electron de energie cosmică pe care l-am eliberat vreodată sau pe care l-am manifestat şi care nu reprezintă perfecţiunea. Transmută acum cauza, esenţa, înregistrarea şi memoria fiecărui gând, cuvânt, acţiune, sau sentiment pe care l-am exprimat vreodată şi care mă împiedică să-mi cunosc şi să-mi accept adevărata mea identitate ca extensie divină a Dumnezeului nostru Mamă/Tată. Cer ca, începând din acest moment, Flacăra Violet a iertării să ardă prin şi de jur împrejurul meu, extinzându-se cu fiecare moment până la maximul permis de legea cosmică, până când voi fi eliberat de orice credinţă care nu reprezintă realitatea naturii mele divine perfecte. EU SUNT prezenţa lui Dumnezeu manifestată în lumea fizică a formei şi îmi accept dreptul meu divin din naştere şi misiunea mea, ACUM! ŞI AŞA SĂ FIE! ŞI AŞA ESTE! EU SUNT CEEA CE SUNT!
  • Multumesc Arhanghel Mihail
  • Sursa: http://eusuntvictor.wordpress.com/afirmatii/eliberarea-de-vechile-juraminte-si-tipare/

  • Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu