sâmbătă, 9 februarie 2013

Doamne, Binecuvinteaza Romania si pe Romani!!!


zamo

Doamne, preasfințite Doamne, care-ai creat pământul

Și muntele și marea, și soarele și vântul
Acum când nu știu încă ce zile-mi mai rămân
Dă-mi, Doamne, iar mândria că m-am născut ROMÂN!!!
Nu-ți cer nici bogăție, nici glorie, nici avere
Pământuri, acareturi, sau slavă și putere
Un singur lucru, Doamne, îmi este deajuns
Să am iar fericirea să mor cu fruntea sus!!!
De ce-ai lăsat Tu, Doamne, acest popor blajin
Ce te-a slăvit dea-pururi cu cuget de creștin
Ce ți-a’închinat biserici în fiecare sat
S-ajungă azi să umble cu capul aplecat?
Când azi totul se vinde și cumpără pe bani,
Când Țara e condusă de hoți și șarlatani,
Ascultă, Doamne Sfinte și ultima mea rugă:
Fă, Doamne-n Țara asta să fiu stăpân, nu slugă!!!
Dă-mi, Doamne iar tăria să lupt cu toți dușmanii
Ce cred că sunt puternici fiindcă-au furat toți banii.
Când conștiința tace în ȚARA ROMÂNEASCĂ
Fă, Doamne, ca poporul DIN SOMN SĂ SE TREZEASCĂ!!!
Și ca un nou VLAD ȚEPEȘ și ca un nou ȘTEFAN
Să curețe moșia de orice hoțoman
S-alunge paraziții ce-i s-au urcat în spate
Și să trăiască mândru, în cinste și dreptate!
Sursa: mail Dan “Tizul”

Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu