miercuri, 27 februarie 2013

Cele 13 Cranii de Cristal


13-crystal-skulls-005
Inca de aseara imi tot apareau imagini cu cele 13 cranii de cristal.Aveam o stare cam ciudata prin corp.Parca eram strabatut de niste rezistente incinse de resou pe tot corpul.Am mai avut anul trecut astfel de stari, de asta nu m-am impacientat prea tare.Am permis sa se faca lucrarea pe corpul meu fizic.Acelasi lucru vi-l recomand si voua…sa nu va opuneti.
Toata noaptea m-am foit in pat si nu prea am putut dormi.Simteam ca sunt o flacara aprinsa si prin mainile mele puteam sa trimit bulgari de foc. :)
Dimineata, in jur de ora 8:30, in timp ce ma intorceam spre casa, am observat ceva foarte interesant.
Am vazut cum pleca o energie alba-transparenta dinspre Luna catre aceste 13 cranii de cristal.Ele erau deja activate, dar “lucrau” pe cont propriu.Aceasta energie de pe Luna, le-a unit fortele.
Cele 12 cranii de cristal il alimentau pe al 13-lea(care este cel mai puternic dintre ele).Energia acumulata de cel de-al 13-lea, intra in MIEZUL PAMANTULUI.Am vazut cum Pamantul nostru drag, a inceput sa emane o energie alb-transparenta, in forma de cercuri concentrice, catre tot Universul.E ca si cum ai arunca o piatra intr-un lac linistit si se formeaza acele mici valuri.
Am intrebat daca aceste lucruri se intampla Acum sau in viitor.Fac aici o mica paranteza sa va spun ca eu am mai avut anul trecut o viziune legata de aceste 13 cranii de cristal.Atunci 12 dintre ele erau pozitionate in dreptul ecuatorului Pamantului, iar al 13-lea era pozitionat deasupra Polului Nord.
Astazi 26 feb 2013, Craniul cel mare de Cristal era pozitionat deasupra Romaniei, iar celelalte 12 il sustineau de pe o “noua linie ecuatoriala”.
Am auzit o voce care-mi transmitea prelungit “Acummmm”…
Am mai vazut niste lucruri, dar sunt personale, legate de terapiile mele si nu vreau sa credeti ca-mi fac reclama. :)
Nu intamplator am avut eu aceasta viziune.Aseara a fost Luna Plina si energiile au fost extraordinar de puternice.Cine simte, poate confirma.
Cam atat deocamdata…eu zic ca e foarte bine ce se intampla in jurul nostru si Dumnezeu iubeste Romania si pe romani.
Dan Gaucan

Sursa: : daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu