sâmbătă, 2 februarie 2013

1 februarie 2013-continuare(orele 11-12)


tren
Am inceput sa vad foarte multe nave din Confederatie, cum se invarteau in forma circulara deasupra Bucurestiului.Erau asezate in formatie, sub forma de cercuri concentrice.
Din aceste nave plecau fascicule de lumina, ca niste lasere si lucrau pe oameni.Prima data i-am vazut cum curatau chakra a 7 a.Multi locuitori aveau un soi de “palnie” de-asupra capului, care era strangulata.Acest fascicol, nu facea altceva, decat sa desfunde aceste palnii.
Din aceasta cauza, este posibil, ca unii dintre voi sa fi simtit niste furnicaturi sau urzicaturi la nivelul capului.Aceast lucru atesta faptul ca s-a lucrat pe voi :)
Am vazut cum au lucrat foarte mult pe oamenii de la Guvern, Casa Poporului…intr-un cuvant pe conducatorii nostrii…si asta este foarte bine :)
Deasemenea, au inceput sa curete tot ce inseamna antene in Bucuresti.Plecand de la cele de telefonie, pana la cele de Media.Am inteles imediat de ce faceau acest lucru.Au folosit aceste antene pentru a transmite aceasta Lumina pe teritoriul intregii Romanii.Eu, Daniel Gaucan, tin sa le multumesc din suflet pentru acest lucru…de multa vreme astept sa se intample!!!
La unele persoane, celor care le-au dat Acceptul si care au fost cu lectiile invatate, am vazut cum s-a lucrat asupra inimii si creierului.Inimile au fost curatate.Am vazut cum era indepartata o negreala si un fel de puroi din dreptul lor.La creiere, am vazut cum se faceau niste punti de legatura ca la circuitele integrate(nu uitati ca noi folosim foarte putin din creierul nostru).Prin aceasta operatie, se mareste capacitatea creierului uman.
Deci totul este …asa cum am cerut si cum e necesar sa fie.
Multumesc tuturor!!!
La comanda acestor nave se afla Ashtar.El coordoneaza tot. :)
Dan Gaucan
Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu