vineri, 4 ianuarie 2013

Imagini SPECTACULOASE Un bebeluş îl ţine de mână pe medicul ce îl ajută să se nască


Un bebeluş care nu se născuse încă l-a tras de deget pe doctor, făcând un gest ce poate fi interpretat drept ajutor pentru a sosi pe lume.



Bebeluşul care îl ţine de mână pe medicul ce îl ajută să se nască
Bebeluşul care îl ţine de mână pe medicul ce îl ajută să se nască
Fetiţa Nevaeh Atkins l-a tras de deget pe doctor înainte de a se naşte, informează ABC News.com
Imaginea datează din 9 octombrie 2012, ziua în care a venit pe lume Nevaeh. "Am ştiut din prima clipă că era o fotografie minunată, uimitoare, aşa cum nu am mai văzut niciodată", a declarat mama fetiţei, Alicia Atkins.
"Am ştiut că era specială imediat. Când doctorul mi-a rupt apa, i-a spus soţului meu: «Uite, mă ţine de deget». Soţul meu avea camera la el, aşa că au putut să imortalizeze momentul", a precizat proaspăta mamă.
Poza a devenit cunoscută doar acum pentru că soţii Atkins au păstrat-o pentru ca doctorul Allan Sawyer să o vadă primul, acesta fiind cadoul lor pentru cel care o ajutase pe Alicia să devină mamă.
"Nu am văzut o astfel de poză înainte", a declarat doctorul Sawyer pentru KNXV. "Este cu adevărat rară", a mai precizat el.
Fraţii mai mari ai lui Nevaeh, în vârstă de 2 şi 3 ani, au fost şi ei impresionaţi de poză: "De fiecare dată când o văd la TV, spun: «Asta e mâna lui Nevaeh»", a afirmat Alicia Atkins.
La început, Alicia Atkins şi soţul său nu au dorit să pună o copie a pozei în casa lor, dar şi-au schimbat decizia când au văzut impactul acesteia după mediatizare: "Am decis să punem poza în camera ei, ca să ştie întotdeauna cât de specială a fost", a mai spus mama lui Nevaeh.

Sursa:  REALITATEA.NET

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu