miercuri, 9 ianuarie 2013

CORPUL NOU CRISTALIN ADAMANTIN


inimioara

Bine v-am gasit Dragi Colegi ai Erei NOI.
Fiindca nimic nu este Intimplator asa cum precizeaza si colega noastra Gabitza, iata ca impreuna am ajuns la un nou nivel ascensional si cu noi informatii spirituale revelate .
Aceste Informatii ne ofera o perspectiva clara asupra ETAPEI ASCENSIONALE in care ne aflam, ca ETAPA de metamorfoza si transmutatie launtrica Individuala dar si Colectiva concomitent, cit si celelate ETAPE care ne-au mai ramas pina la nasterea completa a  Corpului NOSTRU Cristalin Adamantin.
Lecturare Placuta.
Ceau. Gicu.

Gabitza  To: dangicu
(Monday, January 7, 2013 6:47 PM  Subject: Servus ,tot eu !!!)


Vreau sa-ti spun ce am trait azi.
Eram cu Corina (prietena mea), aici suntem doar noi doua departe de casa asa ca ne complectam.
Eram la ea si discutam.
I-am spus ce ai spus tu in mesaj de ingerasul ei………..
Si am vazut cu ochii fizici un cerc ca o porocala ca un foc…am spus vine ceva…am inchis ochii si acea  portocala aprinsa era (scuze dar nu am cum sa ma exprim altfel ) ca un ovul cand se divide…erau patru cercuri  in acel cerc mai mare si arata exact ca un ovul divizat in patru…pe langa el erau mii de luminite in toate culorile…parca dansau acele luminite…apoi am spus ce frumos…am deschis ochii ,apoi a continuat cu dreptunghiuri cat noi de inalte si s-au lipit de fiecare din noi de la gat in jos…fiecare cat era de inalt asa era si dreptunghiul de un alb stralucitor…mai tarziu acasa singura am continuat si am vazut prima oara o dunga alba orizontala la care incet de sus a venit cea de a doua formand o cruce….am intrebat ce-i si a aparut din nou aceasi viziune.
Nu am cu cine impartasi aici, te-am ales pe tine si sigur nimic nu-i intamplator!!!
Cu iubire infinita,Gabitza!!!

anca todirica  To: Dan Gicu
(Monday, January 7, 2013 11:01 PM Subject: Re: DE asta ce zici?)


,, Ceea ce Gabitza a vazut e celula creatoare, iar crucea si dreptunghiurile sunt simboluri ale noii creatii .
Noua creatie se naste la fel ca si un copil, mai intai in fiecare dintre voi si la nivel colectiv in acelasi timp .
Aceasta noua creatie este inca la inceput, cele 5 cercuri in total reprezinta un tetraedru inscris in cerc, acesta fiind simbolul creatiei .
Peste el vine insa simbolul crucii….pt ca aceasta noua creatie din voi, a vostra, a tuturor face legatura directa cer-pamant si dreptunghiul simbolizeaza puterea de manifestare a celor 5 chakre pana la gat care sunt sa zicem incluse la acest nivel in celula creata .
Cand celula va ajunge la cifra de 8, vor fi deja implicate toate chakrele fiecaruia dintre voi si a tuturora .
Dupa cifra de 8 incepe sa se dezvolteInima Cristalina Adamantinao inima noua, in fiecare, un tipar nou daca vreti si extins la Unu .
Si de la inima incolo…apareCorpul Cristalin Adamantin.,,
De la Metatron am primit aceste informatii.
Multumiri !
Gicu iti amintesti de schema aia cu tetraedru si cercul si crucea ?
Poate mai trebuia atunci adaungat un dreptunghi…eu am uitat complet…doar stii ca eu uit tot !
Acum mi-am amintit pe masura ce am primit informatiile acestea .
Multumim Gabizta!
Minunat!
Imbratisari tuturor.
Anca.
Sursa: mail
daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu