miercuri, 9 ianuarie 2013

ASCENSIUNEA CU CORPUL FIZIC


lupul
Bun gasit Dragi Colegi.
Asa dupa cum va spuneam in diverse ocazii, ASCENSIUNEA CU CORPUL(TRUPUL) FIZIC este nu numai o NOUTATE experimentala de trecere de la Prima la a DOUA  Creatie, ci este in acelasi timp si un POTENTIAL MAGIC de maxima PROVOCARE, care incepe prin SIMPTOMATICI mai neplacute de Metamorfoza si Transmutatie launtrica cu Intensitati diferite si se Incheie intr-un PUNCTUL QUANTIC cu maxima lejeritate intr-o clipita.

Pentru reamintire, va rog sa recititi si materialul mai vechi intitulat:

OMUL NOU cu CORPUL NOU pe un PĂMÂNT NOU 

daniilgaucan.wordpress.com/…/omul-nou-cu-corpul-nou-pe-un-pam…
17 Dec 2011 – OMUL NOU cu CORPUL NOU pe un PĂMÂNT NOU. în ordinea sosirii mesajelor: Gicu Dan, Anca Todirică şi Cristina Sbârcea. GICU DAN
Astazi Dragi Colegi, materialul recomandat mai sus spre reamintire, este completat si extins din perspectiva personala a colegei noastre de ascensiune Cristina Sbircea din orasul Monttpelier Franta, care este si ea angajata in Procesul ASCENSIONAL nu numai de Constiinta ci si de Corp(TRUP) Fizic.

Cristina Sbircea
(Saturday, January 5, 2013 2:40 AM Subject: conversatie cu eul meu divin)


Dragilor,
Neavind eu somn – ca de altfel in ultimele seri – am luat taurul de coarne si am discutat dar temeinic cu eul meu divin.

Dragul meu eu divin, am mai multe subiecte despre care vreau sa vorbesc cu tine azi.
Sa incepem cu primele intrebari : 
- « ce mai faci ? ».
Cu ce te-ai mai ocupat in ultima vreme ?
Ce noutati mai ai sa-mi spui despre tine ?
- Da, ai facut bine sa pui intre ghilimele prima intrebare.
Eu nu fac nimic, eu sunt.
Dar asta o stiai deja.
Cu ce m-am mai ocupat in ultima vreme ?
Am contemplat situatia actuala, am comunicat cu Dumnezezu si cu citiva arhangheli plus alte entitati sus-puse adica apropiate de Creator.
Si cu alte euri divine, al Marcelei dar si cu altele.
Noutatea nu e despre mine ci despre tine, te-ai apropiat inca si mai mult de mine, in curind ne vom contopi si nu vom mai discuta ca acum, ca si cum am fi doua entitati diferite.
Atunci ma vei percepe integrat in tine si nu o voce distincta in capul tau.
Nu pot explica mai pe intelesul mentalului tau.
- Am terminat cu primul grup de intrebari, sa trecem la urmatorul : durerile de cap intermitente.
- Da, sunt legate de ascensionare.
Nu sunt legate de eliberari.
Ai alte modalitati de a elibera. 
Remarci ca te doare capul dar nu in acelasi loc : cind in spatele fruntii, cind prin crestetul capului sau in alte parti.
Ca sa zic asa, isi face loc noul tau creier.
Se creeaza noii neuroni, sa le zicem 4D.
Vei constata ca gindesti mai bine, mai adaptat nivelului 4D si asta se « coace » acum in interiorul capului tau si iti provoaca aceste dureri.
Risca sa mai dureze citeva saptamini dar vor trece.
- Aud raspunsul tau la intrebarea mea Sa inteleg ca in vara inca voi mai fi in zona ?
- Acesta e potentialul cel mai probabil.
Cu observatia ca schimbarile vor fi din ce in ce mai accentuate cu cit vor trece lunile si nu vei mai putea compara lumea de acum cu cea de atunci si nici tu nu vei mai fi aceeasi.
- Multumesc.
Sa trecem la ultimul set de intrebari : cum stau cu ascensiunea ?
Ce se mai intimpla cu corpul meu fizic ?
Cit mai dureaza ?
Mai am ceva de facut sau de schimbat si daca da, ce anume ?
Ce pot face sa sa-mi fie cit mai usor si mai bine intre timp ?
Am ceva de facut pentru altii ?
Da.
Stai bine, cit se poate de bine.
N-ai cum sa-ti dai seama, nici sa vezi cu ochii fizici nici sa simti clar deocamdata dar inaintezi foarte bine.
Drumul tau e diferit de al celor care ascensioneaza fara trup.
Tu ai trecut deja prin aceasta etapa care pentru tine nu a fost scopul final ci ai trecut mai departe.
De aceea acum simptomele tale nu se mai potrivesc cu ale celor care se opresc la nivelul 4 sau 5 – adica ascensiunea « simpla ».
Tu defrisezi drumul pentru acest proces, esti printre primii care fac aceasta ascensiune in grup.
Grupul e raspindit pe tot teritoriul Gaiei dar actionati in grup in acest scop comun.
De aceea ti s-a spus ca nu stie nimeni cit va dura acest proces si nici cum se va desfasura exact.
Cunoasteti doar pasul actual si eventual urmatorul dar atit.
Sunteti fiinte remarcabile, curajoase si indraznete.
Sunteti printre putinii care ati preferat acest potential de ascensiune cu trup si ati facut tot ce statea in puterea voastra ca sa reusiti.
Si uite ca chiar reusiti !
Toate obstacolele le-ati depasit iar acum drumul este intins in fata voastra, neted si bine luminat.
Doar ca nu-i vedeti sfirsitul, dar asta nu mai conteaza in acest moment, important e ca stiti exact unde mergeti si stiti ca este posibil sa ajungeti acolo.
Revenind la corpul tau fizic, vei mai trece prin citeva neplaceri dar nimic grav.

Se transforma in mod sustinut dar ai inteles principiul ca nu vei vedea schimbarile decit cind vor fi terminate in proportie de aproape 100%.
Esti foarte aproape, dar pasii actuali sunt prea putin cunoscuti.
Putini sunt cei care deja au ascensionat cu trup iar conditiile in care au facut-o erau diferite, vibratia Gaiei era diferita si procesul a fost diferit.
Acum aveti anumite repere dar drumul vostru e unic, sunteti pionieri si nimeni nu cunoaste dinainte ce se va petrece.
Aici, de partea noastra a voalului, ne dam cu presupusul si vedem potentiale dar totul e atit de nou incit si noi ne putem insela si deja ne-am inselat si v-am dezamagit si pe voi cu raspunsurile noastre inexacte.
Sa ne iertati, nu suntem obisnuiti cu asemenea schimbari rapide si spectaculoase ale potentialelor, cu depasirea tuturor asteptarilor noastre si ale Universului.
Am vorbit in numele meu si al lui Dumnezeu cu ierarhia lui ingereasca.
Vei intelege de ce nu pot sa-ti raspund la intrebarea « cit mai dureaza ».
Nu stiu nici daca ti-ar fi util sa schimbi ceva.
De aici se vede doar ca inaintezi pe drumul ascensiunii cu trup, ca nu ai blocaje si pari sa fii in regula.
Urmeaza-ti intuitia si vei sti ce ai de facut, noi nu putem sa-ti dam sfaturi mai bune fiindca nici noi nu stim mai mult.
Pentru altii nu mai ai nimic de facut.
Ceea ce faci pentru tine legat de ascensiunea cu trup are efecte incomensurabile asupra intregii Creatii, deschizi drumuri noi si o multime de suflete stau la coada in primul rind sa vada ce faceti tu si grupul tau, abia mai tirziu se vor intreba daca vor sa va urmeze. Deocamdata totul e prea nou ca sa va urmeze cineva.
Asadar fii linistita, n-ai nimic de facut sau in orice caz nu noi suntem aceia care sa-ti dam sfaturi in acest sens.
Tu ne inveti pe noi si nu invers.
Iti multumim si te sustinem in continuare.
Te iubim.
- Si eu va iubesc si va multumesc.
Imbratisari Tuturor.
Cristina.

Dragi Colegi.
Din cele expuse mai sus, avem deja Claritatea INFORMATIEI Ascensionale conform careia in Cadrul Echipei noastre Cristice Raspindite pe tot Globul Pamintesc, marea majoritate a Colegilor nostrii de echipa vor face Ascensiunea in 5D doar cu Constiinta, iar un mic Grup dintre noi suntem Sositi si cu Angajamentul ca suplimentar in Afara de Iluminarea noastra 5D, sa ne Transmutam din mers Corpurile noastre Fizice in Corpuri de Lumina 5D.
Acum, nu as vrea ca unii dintre voi sa aveti impresia ca la marea majoritate a Colegilor nostrii de Echipa Cristica ce fac Ascensiunea in 5D doar cu Constiinta, Corpurile lor fizice nu au avut transformarile ascesionale de rigoare in raport cu Densitatea 3D din care am iesit definitiv.
Bineinteles ca transmutatia Corpurilor(Trupurilor) Fizice se face la Toti Membrii Echipei noastre Cristice, in Conformitate cu Potentialul Alegerilor lor luat ca angajament chiar inainte de aceasta Reincarnare.
Cu toate Aceste, Diferenta de Vibratie intre corpurile fizice ale celor dou grupari din cadrul Echipei Cristice este Substantiala, Fiindca un Corp(Trup) de Lumina 5D permite unei Contiinte 5D Materializarea anumitor Potentiale Cristice pe care un corp Fizic netransmutat inca in lumina 5D ci ramas undeva prin Vibratia 4D nu le poate permite.
Ca sa aveti totusi o Idee despre Diferenta dintre Corpurile(Trupurile)Fizice ascensionate in 5D fata de cele ascensionate in 4D, ma voi folosi in continuare de Imaginea Simbolica sub forma de Cristal pe care colega noastra Clarisa Popescu din Pitesti a accesat-o  cu o saptamina in urma.  

clarisa popescu To: Dan Gicu
(Wednesday, January 2, 2013 1:55 PM Subject: UN NOU VIS)

BUNA!
IN NOAPTEA DE REVELION AM VISAT CA ERAM INTR-UN ORAS SI ACOLO ERA LUME MULTA ADUNATA SI AVEA FIECARE CATE O PIATRA SEMIPRETIOASA IN MANA.
UNII AVEAU PIETRE MAI MARI ALTI MAI MICI .
PIETRELE ERAU DE DIVERSE FORME SI  ERAU CU ALB SI CU ALBASTRU.
UNELE ERAU ALBE CU DUNGI ALBASTRE SI ALTELE ERAU ALBASTRE CU DUNGI ALBE .
AM GASIT SI EU O PIATRA ALBASTRA CU DUNGI ALBE CAM DE MARIMEA UNEI NUCI.
OAMENII ERAU ASEZATI IN CERCURI CONCENTRICE SI IN MIJLOC ERA GRAMAJOARA DE PIETRE DE UNDE LUASE FIECARE.
AM STAT ACOLO PUTIN SI APOI M-AM ASEZAT MAI DEPARTE,LANGA UN ZID DE PIATRA .
A APARUT LANGA MINE O ENTITATE FOARTE INALTA CU PARUL ALB CA ZAPADA.
AVEA PARUL ONDULAT SI MUSTATA SI IN CIUDA PARULUI ALB ERA TANAR .
S-A ASEZAT LANGA MINE SI A SCOS DIN BUZUNAR (MENTIONEZ CA ERA IMBRACAT CU UN FEL DE SALOPETA GRI-ARGINTIU ) UN CRISTAL SUPERB DE CUART, MARE CAM CAT JUMATATE  DIN PODUL PALMEI LUI SI IL TINEA IN VARFUL DEGETELOR SI IL ROTEA CA SA IL VADA EU MAI BINE.
CRISTALUL ERA ALB SI AVEA PE EL SIRURI MULTE ALBASTRE
ERA SUPERB
M-A INTREBAT DACA SUNT SINGURA SI APOI I-A SUNAT TELFONUL.
CAND A RASPUNS AM VAZUT CA TELEFONUL ERA CA CEL DIN VISUL MEU CU MESAJUL.
ERA VOCEA UNEI FEMEI.
SI NU STIU CE A VORBIT CA EU AM PLECAT SI CAUTAM UN TAXI CA SA MA INTORC ACASA .
ERA DEJA SEARA SI ACOLO UNDE ASTEPTAM SA VINA TAXIUL ERA UN DRUM DE TARA SI UN TANAR CU NISTE CARTI DE TAROT IN MANA SI NE SPUNEA LA CEI CARE ASEPTAM CA MAI DUREAZA.
ASTA A FOST TOT.
POATE MA AJUTI SI IMI SP DACA …. .MULTUMESC 

In Concluzie.
Colega noastra Clarisa a ajuns in posesia Desecretizarii Visului, un vis care se Adreseaza Fiecaruia dintre noi de Fapt si de aceea l-am postat aici integral.
Totusi, eu folosindu-ma de Simbolistica Oferita de CRISTAL vis a vis de Subiectul nostru de astazi, pot afirma faptul ca:
1.- Marea majoritate a Colegilor nostrii din Echipa Cristica ce Ascensioneaza doar cu Constiinta in 5D, dar Corpurile(Trupurile) lor Fizice ramin in vibratia 4D, aceste corpuri fizice 4D se aseamana cu CRISTALELE  ALBASTRE CU DUNGI ALBE .
2.- Iar Micul Grup din Echipa Cristica ce am ales Ascensiunea atit cu Constiinta in 5D cit si cu Corpurile Fizice Trasmutate in Corpuri de Lumina 5D, aceste Corpuri de Lumina 5D se aseamana cu CRISTALELE  ALBE CU DUNGI ALBASTRE.
Si ca un mers Ascensional Firesc, Tinarul din vis care avea Parul alb ii arata Clarisei(si Noua Celorlati) faptul ca tendinta ascensionala este spre Transmutatia CORPULUI fizic in Corp de Lumina 5D caruia in corespundeCRISTALUL (care) ERA ALB SI AVEA PE EL SIRURI MULTE ALBASTRE.
SUCCES TUTUROR.
Imbratisari.
Ceau. Gicu.
Sursa: mail
daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu