duminică, 11 noiembrie 2012

TREZIREA LA UNITATE.



Mesaj de la maestrul ascensionat, Lato 

(1 nov.2012; channeler Fran Zepeda) 

Salutări, tuturor. Eu sunt Maestrul Lanto, și vă aduc vești și iubire din partea lumii spirituale. Nu am mai comunicat cu voi prin acest canal dar am considerat necesar să o fac pentru a vă aduce astăzi cuvintele mele de încurajare cu privire la Ascensionarea voastră apropiată.
Am urmărit de-a lungul veacurilor, de-a lungul eonilor, de la căderea voastră în dualitate, strădania voastră de a reveni, de a crește spiritual, de a vă reface condiția voastră de ființe divine și multidimensionale. Vin acum să vă ofer din nou sprijinul și încurajările mele și lauda mea pentru îndelungatul și curajosul vostru efort care se va încheia cu minunata voastră Înălțare (Ascensiune). 

De multe ori v-ați întrebat, când mărșăluiați pe acest lung drum plin de dificultăți, dacă veți reuși să reveniți ACASĂ. Ei bine, eu vin acum, alături de alte ființe de Lumină, să vă spunem că sunteți la un pas de sosire. Știm cât v-a fost de greu, cunoaștem marile eforturi pe care ați ales să le faceți. Dragii mei, efortul acesta îndelungat nu era dat celor slabi de inimă și de spirit, celor lipsiți de voință. Le-a revenit acelora care aveau curajul de a o lua mereu de la capăt, de a nu se da bătuți, celor puternici, răbdători și înțelepți. 

Pentru că sunteți foarte aproape, pentru că meritați, noi venim astăzi să vă oferim ultimele noastre încurajări și îndrumări. 

Cu fiecare respiratie pe care o faceți, în călătoria voastră fortuită *, pe drumul ascensiunii, voi ați știut totdeauna, în forul vostru interior, că sunteți niște magnifice ființe de Lumină, și asta v-a dat puterea și hotărârea de a nu vă opri. 

Până acum ați utilizat o mare parte din acest potențial. Acum, când vă aflați aproape de linia de sosire, este necesar să faceți ultimul efort și să accelerați ritmul, dragii mei. Încercați, căci puteți, să realizați acel rezultat care vă califică în elită. Capacitatea voastră de asimilare a Luminii poate fi amplificată oricât de mult, de ea depinzînd performanțele voastre ca ființe multidimensionale. (Nota C.M.: amintesc că astăzi, 11 nov. 2012, se deschide portalul energetic 11.11. care aduce enerigiile liniștii, păcii și iubirii. În intervalul de timp până la 21 dec.2012, asimilarea a cât mai multor astfel de energii ne poate accelera mult evoluția, pregătindu-ne pentru momentul Ascensiunii. Marea oportunitate din această perioadă constă în faptul că, în funcție de eforturile noastre, Dumnezeu va acorda, Grația Sa Divină, acelora care se străduiesc mai mult. Practic, aceasta înseamnă ca, măcar în această perioadă, să fim mai iertători, mai plini de compasiune, mai dispuși să-i ajutăm pe cei care au nevoie, mai încrezători și mai iubitori)

Iată care este sfatul nostru, pe care am fi bucuroși să-l urmați, în această perioadă: 
-) în fiecare dimineată, după trezire, faceți o rugăciune de mulțumire și de sprijin către Divinitate. 
 -) Vizualizați-vă propria ființă într-o arenă cu o asistență numeroasă.
 -) Vedeți cum asupra arenei coboară din înaltul cerului valuri de Lumină formate din particule de o luminăzitate fără seamăn, care pătrund în ființa voastră și a celor prezenți.       -) Rostiți în gând: ” Absorb Lumina Alb-strălucitoare a lui Hristos, care mă protejează și mă luminează. Sfera ființei mele crește pe Pământ și se extinde în tot universul unde îmbrățișează toate ființele, toată viața, toată creația. Sunt o ființă multidimensională, plină de putere și încărcată cu toate darurile Creatorului. Noi, toți, UNA suntem!” 
 -) Simțiți cum cu fiecare respirație, cantitatea de particule luminoase din această minunată lumină, crește în ființa voastră, care devine, la rându-i, mai luminoasă, mai extinsă și mai ușoară. 
 -) Vă simțiți ca un balon mare și luminos, gata să se înalțe. -) Simțiți că fuzionați și faceți parte din coloana de lumină care a coborât în arenă și care a cuprins întreaga asistență. -) Sunteți una cu această Lumină Alb-strălucitoare și cu toți cei în care ea a pătruns. 
 -) Mențineți această stare și imagine cât mai mult posibil, și conștientizați că această Lumină Alb-strălucitoare este Lumina lui Hristos, pe care v-ați dorit-o din totdeauna. 
 -) Vă simțiți calm si împăcat, plin de o liniște divină și de iubire pentru toți și pentru toate. Știți că nu mai aveți dușmani. Aveți numai prieteni. SUNTEȚI IUBIRE. 

Repetați acest exercițiu de imaginație în fiecare dimineață și raportați-vă la această stare în tot ceea ce faceți în acea zi. 


F.Z.
Acum, vă las iubiții mei, și vă rog ca în această perioadă să faceți tot ceea ce depinde de voi pentru ca Ascensiunea voastră să fie un deplin succes. 
Eu sunt Maestrul Lato, întodeauna la dispoziția voastră. 

* Nota channeler: Maestrul Lato a folosit cuvânul ”fortuit” în sensul ” apărut ca un noroc” nu ”accidental, intempestiv”. 


                                                                                                http://ascensiuneaspiritului.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu