joi, 29 noiembrie 2012

PREGATIRI PENTRU MAREA TRECERE DIN 21.12.2012 - 28 NOIEMBRIE 2012 - EXEMPLE CONCRETE

CAT DE IMPORTANT ESTE SA CEREM AJUTORUL LUI DUMNEZEU SI AL INGERILOR NOSTRI PROTECTORI SI II AVEM MEREU LANGA NOI

 Tratamentul pe care eu il fac din luna iunie incoace, necesita ca eu sa ma duc in fiecare saptamana la Bucuresti. Cu cateva exceptii m-am dus in aceeasi zi si m-am intors in aceeasi zi. Cat a fost vremea buna a fost cum a fost. Acum, de cand a aparut ceata a inceput sa fie periculos. Am uitat sa va spun ca merg singura, conducand-mi masinuta din dotare, o masina nici veche nici noua, dar ascultatoare.
Nu cred ca o sa va mirati cand o sa aflati ca de fiecare data am cerut ajutorul Ingerilor si Arhanghelilor mei buni pentru a fi cu mine si a ma ajuta sa nu am nici o problema pe drum nici cu masina, nici cu participantii la trafic si nici cu drumul. De fiecare data ei m-au protejat.
Saptaman trecuta, Dumnezeu prin Ingerii Lui, a facut minunea si desi lunea si miercurea respective au fost zile cu ceata, martea, cand a trebuit sa merg la Bucuresti, a fost o zi curata si fara ceata.
Acestea au fost lamuririle de care era nevoie pentru a intelege mai bine povestirea mea.

Lunea aceasta, ma pregateam de drumul pe care urma sa il fac a doua zi. Cum fac mereu, ma apropii de poza sotului meu care este plecat in lumea ingerilor, pentru cei care nu stiu si il intreb cum va drumul maine. Primesc raspunsul scurt: '' Va fi ceata." Sincer, mi s-a parut ca nu am inteles bine. Il intreb iar: " Cum va fi drumul maine?" Raspunsul este acelasi:" Ceata."
Curios este ca nu am simtit nici panica si nici frica. Il intreb: " Este vreun pericol?"
Raspunsul vine promt:" Nu. Noi suntem cu tine."
"Iti multumesc", inchei eu.
Ma intorc apoi catre icoanele mele dragi si zic: " Doamne, imi pun viata mea in mainile tale, ajuta-ma sa am maine un drum bun si fara incidente de nici un fel: nici cu masina, nici cu drumul, nici cu participantii la trafic si nici cu vremea! Iti multumesc!"
A doau zi cand m-am trezit la 5 dimineata, m-am uitat pe geam si nu m-am mirat de loc. Era o ceata sa o tai cu cutitul. Pana m-am inchinat si m-am pregatit sa plec, se mai ridicase din oras.

Pe drum, am avut o liniste in suflet greu de inchipuit si de descris. Am fost ajutata cand am fost nevoita sa depasesc TIR-uri, desi ele mergeau pe o banda si jumatate si eu trebuia sa intru pe contrasens, si cand trebuia sa depasec alte autovehicule. Tot timpul imi veneau ganduri in cap de genul " vine sau baga-te" Este clar ce insemnau si au fost atat de adevarate!

Ceata a fost doar jumatae de drum foarte groasa, iar cealalta jumate a fost doar pe alocuri. Curios este ca am ajuns chiar mai repede decat de obicei la Bucuresti si nu prea pot sa explic, pentru este clar ca am mers mai incet.

Si pe drumul de intoarcere am fost protejata si aparata si chiar atentioanata de existenta a doua radare.
Am ajuns acasa undeva inainte de ora 18.
In timp ce ma propiam de oras, mi-a venit un gand care avea sa imi aduca multa bucurie in suflet.Ce ar fi sa trec pe la un magazin unde se vinde marfa confiscata de catre Garda Financiara, la preturi mai mici decat in magazinele normale.
Trebuie sa aduc cateva lamuriri, pentru a intelege despre ce este vorba.

Duminica am batut toate hipermarketurile impreuna cu fetele mele, pentru a cauta un costum de Craciunita pentru fata mea cea mare. Bineinteles ca nu am gasit ce cautam, dar m-am intristat vazand atatea minunatii de Craciun, din care eu nu voi putea cumpara anul acesta. Copilul din mine s-a incantat, dar in acelsi timp s-a intristat. Ma uitam la fete cum le sclipeau ochii si cum se intristau,  dar si intelegeau micutele, cand eu le spuneam ca nu avem bani sa cumparam mai nimic anul acesta. Imi doream sa pot cumpara macar un Mos Craciun muzical care sa il inlocuiasca pe cel stricat anul trecut si o fata de masa cu figurine de Craciun, dar una ieftina, pentru ca sigur  se va pata si nu voiam sa plang dupa bani. Mai erau si altele, dar macar atat m-ar fi multumit.

Acum sa ne intoarcem la ziua de marti sau mai bine zis la seara de marti. M-am dus la "Magazinul de confiscate" cum ii spune toata lumea la noi in oras si uimitor sau nu, am gasit un Mos Craciun muzical adorabil si la un pret ok, am gasit o fata de masa superba la un pret la fel de ok, multe dulciuri si vreo doua jucarii si desi poate parea de necrezut, am cheltuit doar 50 de roni. 
Nu va spun cat am fost de uimita, dar bineinteles ca am inteles cine a facut toate astea posibile: Bunul Dumnezeu prin dragii nostri Ingeri m-au calauzit si m-au ajutat sa obtin ceea ce aveam intr-adevar nevoie si m-a facut foarte fericita.
Le-am multumit din toata inima mea pentru tot ajutorul dat si pentru drum si pentru cumparaturi.

Asta a fost o zi speciala, in care Ajutorul Divin s-a simtit extraordinar de mult. 
Ce trebuie sa invatam noi de aici?

NIMIC NU SE POATE SI NU EXISTA FARA DUMNEZEU!
DACA NOI SUNTEM IN COMUNIUNE CU EL SI NE PUNEM VIATA IN MAINILE LUI, EL ARE GRIJA DE NOI SI NE CALAUZESTE SI NE APARA SI NE OFERA TOT CEEA CE AVEM NEVOIE IN VIATA, CUM FACE  UN TATA IUBITOR CU COPII LUI.

IUBITI-L PE DUMNEZEU SI INTELEGETI-I CUVINTELE. ! AVETI INCREDERE IN EL SI PUNETI-VA VIATA IN MAINILE LUI!
EL NE VA AJUTA SI NE VA CALAUZI PE DRUMUL TRANSFORMARILOR EVOLUTIVE CARE VOR VENI. 
UN TATA NU DORESTE RAUL COPIILOR LUI, CI DORESTE SA II AJUTE SA EVOLUEZE SI SA    ISI GASEASCA LOCUL MENIT IN LUMEA ASTA!

Articol scris de Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu