luni, 26 noiembrie 2012

PREGATIRI PENTRU MAREA TRECERE - 26 NOIEMBRIE 2012 - CUM TREBUIE SA ASTEPTAM 21.12.2012 ?

In ultima vreme am primit foarte multe mail-uri cu intrebari despre  MAREA TRECERE, despre cele 3 zile de intuneric si despre 21 decembrie 2012. De aceea am hotarat sa intreb ghizii mei si sa cer calauzire pentru a putea sa pregatim cat mai bine pe cei care nu se tem si isi pun intrebari despre evenimentele care vor veni.

CUM TREBUIE SA ASTEPTAM 21.12.2012 ?

Nu trebuie sa va temeti! Nu trebuie sa va ingrijorati!  Ganditi-va ca toate aceste sentimente nu fac altceva decat sa va scada vibratiile. Ganditi-va ca toate aceste simtaminte nu fac altceva decat sa va indeparteze de scopul vostru, acela de a accede catre o dimensiune superioara, catre o etapa superioara de existenta.
Ce ar trebui sa facem cu totii? Simplu! Ar trebui sa ne pregatim asa cum ne pregatim in fiecare an de venirea sarbatorilor de iarna, sa ne gandim ca vine Craciunul, sa ne umplem sufletele de bucuria si magia NASTERII LUI IISUS si sa devenim mai buni, mai iubitori, mai darnici. Sa inlaturam din sufletele noastre toate fricile, toate gandurile negre si mai ales sa ne gandim ca iubirea este cea care trebuie sa ne ghideze sufletele in tot ceea ce facem.
Fiti darnici si iubitori cu semenii vostri aflati in suferinta, cu cei bolnavi sau cei saraci. Daruiti din ceea ce aveti fiecare din voi celor aflati in nevoi si ganditi-va ca este un lucru perfect normal sa dai din ceea ce ai. Uneori si o vorba buna sau un sfat este o dovada de iubire a semenului tau.
Nu fiti suparati ca poate unii din voi nu aveti posibilitatea de a avea tot ceea ce isi doresc in aceste aceasta perioada. Eu am primit o lectie plina de invataminte de la dragi mei Ingerasi, atunci cand am fost suparata pentru ca am realizat ca nu voi avea posibilitatea sa ofer fetelor mele ceea ce imi doream. Raspunsul lor a fost plin de intelesuri:
 " Vei dobandi ceea ce vei avea nevoie. De celelate lucruri pe care ti le doresti, daca nu le obtii, inseamna ca nu ai nevoie de ele!"
Asadar dragii mei, umpleti-va sufletul de magia SARBATORILOR DE IARNA! Amintiti-va ce inseamna bucuria NASTERII LUI IISUS!
Oare este o intamplare ca toate aceste evenimente se vor petrece in aceasta perioada a anului? Oare este intamplator ca toate aceste evenimente se vor petrece inaintea NASTERII LUI IISUS?
Nu, nimic nu este intamplator!
Dumnezeu ne-a dat si raspunsul la toate intrebarile si zbaterile noastre!

Dumnezeu sa ne binecuvanteze pe noi pe toti!

Articol scris de Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu