sâmbătă, 13 octombrie 2012

Trăieşte magia de “a fi”! - Totul din Întreg - Cătălin Manea






"Te vei întreba cine este autorul acestei cărţi. Un Suflet îţi voi răspunde eu, iar pe parcursul acestei lucrări vei avea posibilitatea să realizezi adevărata provenienţă a acestor cuvinte. Numele meu este 
Cătălin Manea, sunt un om normal ca şi tine, o creaţie a lui Dumnezeu asemenea ţie, şi sincer să fiu nu credeam că voi scrie o carte despre viaţă, în acesta perioadă cel puţin, dar se pare că Sufletul meu nu a fost de acord cu mintea conştientă în privinţa aceasta. Ai încredere în mine şi totul îţi va fi foarte clar când vei intra în acţiunea acestei lucrări.
Voi încerca să-ţi povestesc cum am început această aventură. Scrierea acestei cărţi a durat 13 zile! Am avut o viaţă piperată, cu fobii, cu necunoscute, cu vicii, ca omul “modern” al timpurilor noastre, dar niciodată nu prea am fost de acord cu medicamentele. Vei înţelege imediat de ce îţi spun aceste lucruri. Prin “întâmplare”, mi-a căzut o carte în mână care conţinea multe răspunsuri la întrebările mele, care m-a făcut să mă deschid către Dumnezeu, deşi acest subiect nu mă atrăgea deloc până atunci. Aveam un tremurat constant, eram speriat, agitat, sufeream de ceea ce se numeşte “depresie neurovegetativă” şi se manifesta uniform printr-o durere constantă, dar fictivă, în zona inimii şi prin gânduri negre care pur şi simplu nu îmi dădeau pacea necesară, normală. Am citit o excelentă carte de dezvoltare personală, după care au urmat automat alte patru, iar speranţele şi răspunsurile mele mult căutate au început să apară. Am avut o perioadă în care ascultam muzică liniştită şi mă vedeam vindecat de acea boală imaginară, dar încă nu mă puteam bucura de liniştea mentală deplină, căci în continuare mai eram încercat de diferite atacuri de panică nefondate. Într-o dimineaţă m-am trezit şi, din toată disperarea mea, am decis, sătul de toate nereuşitele, să mă abandonez sănătăţii şi tuturor sentimentelor Divine, să-mi pun încrederea în Creator, să-mi golesc mintea conştientă de orice grijă, de orice gând neasemănător aluatului meu, iar ceea ce a urmat apoi avea să-mi schimbe viaţa. O pace incredibilă, nemaiîntâlnită până la acel moment, s-a instalat în trupul meu printr-o explozie de uşurare în zona pieptului, şi am simţit cum m-am vindecat, cum orice gând legat de frică, de stres, de boală, nu mai avea nici o putere asupra mea şi că blocajele nu mai aveau ce căuta în teritoriul meu. 
Mă simţeam liber, cum şi trebuie să fie omul, iar această stare de confort ştiam că mi-a fost oferită de către Tatăl nostru fără a fi nevoie să iau calmante cu pumnul şi să mă transform într-o legumă! În aceeaşi zi am renunţat la orice înseamnă viciu! Am refuzat orice medicament pentru acea formă de boală imaginară şi mi-am pus bazele în Mine, în Interiorul meu, în Sufletul meu care este doar o parte din Marele Suflet al lui Dumnezeu!
Dacă eu am reuşit, deşi eram foarte slăbit mintal, sleit de forţe şi speriat, înseamnă că oricine îşi poate îndeplini orice dorinţă dacă îşi pune încrederea şi credinţa în Creatorul care l-a făcut posibil. Din acel moment am continuat să fac tot ce nu avusesem curaj să experimentez până atunci, să încerc şi să trăiesc cele mai palpitante acţiuni, să mă bucur de bucuria cu care am fost înzestraţi! În fiecare dimineaţă şi seară îmi puneam căştile în urechi, ascultăm 5 minute o melodie liniştitoare şi îi mulţumeam lui Dumnezeu, odată pentru că exist şi odată pentru că mi-a acordat o nouă viaţă, plină de curaj, de energie, de gânduri pozitive, înălţătoare. Îi mulţumeam pentru orice experienţă trăită de mine în acea zi şi mi-L imaginam cum mă mângâie şi cum mă ţine în palmele Sale magice, pline de siguranţă. Timp de şase luni am trăit momente minunate, am realizat lucruri care până atunci păreau imposibile pentru mine. Am avut de susţinut într-o perioadă cam 20 de examene din anii precedenţi de studiu pentru a-mi lua o diplomă, dar ştiam că Îl am în mine pe Dumnezeu, iar în acest fel, cu mare încredere în El şi în Sufletul meu, am promovat fiecare examen, deseori învăţând seara chiar subiectele care-mi cădeau a doua zi la test. Am luat şi diploma şi consider că acea perioadă a fost exact ce îmi trebuia pentru a prinde şi mai multă încredere în mine şi pentru a mă întări îndeajuns. Am continuat să trăiesc magia reuşitelor pe toate planurile şi am adoptat un stil de viaţă sănătos cu o alimentaţie echilibrată şi, în acest fel, Sufletul, mintea şi trupul lucrează acum în armonie şi simt că nimic nu mă poate opri din atingerea unui obiectiv. Totul s-a întâmplat cu ajutorul lui Dumnezeu, cu ajutorul Forţei Atotputernice care a fãcut posibilã aceastã nouã viaţã prin sentimentul de pace trimis la acea vreme. Am ştiut cã este un sentiment Divin pentru cã s-a simţit foarte puternic şi total diferit faţã de ceea ce trãiam la acea vreme şi realizez cã pentru El nu a fost niciun efort sã-mi ofere împlinirea visului meu de a trãi normal, liber....





Era 1 noaptea şi mă pregăteam de culcare, aproape adormisem, când, un mesaj - fulger “m-a lovit” şi mi-am zis că trebuie să fac ceva pentru a mă folosi de acesta, aşa că, deşi eram aproape în lumea viselor, am notat cuvânt cu cuvânt. Nu ştiam ce urmează să scriu şi de ce scriu, dar m-am lăsat purtat de starea de somnolenţă şi, fără a gândi absolut nimic, am notat ceea ce suna ca un sfat de la Mine pentru mine, fără a mai gândi vreodată aşa la adresa acelui subiect. Te-am făcut curios? Iată ce am notat, repet, lăsându-mă purtat de vocea interioară şi fără a gândi deloc: “Când crezi că eşti plictisit sau când nu ai ce face, ieşi undeva afară, aşează-te pe o bancă, uite-te la oamenii din jurul tău şi doreşte-le sincer exact ceea ce-ţi doreşti pentru tine! Fă acest lucru o jumătate de oră, trei sferturi de oră, o oră, până când te simţi încărcat şi implică-te sentimental îndeajuns pentru ca trupul tău să trepideze de energie şi ochii tăi să lăcrimeze de fericire! Umple-te cu Putere Divină ajutându-i pe acei oameni cărora le doreşti sincer numai binele, dar ajutându-te şi pe tine, cel care a provocat accesarea acelor sentimente Divine, şi nu ezita să plângi de fericire dacă asta simţi, pentru că acele lacrimi sunt semnul Divin al lui Dumnezeu care îţi transmite că este mereu cu tine! Simte-L şi spune-I că-L iubeşti, pentru că este normal ca tu să-ţi iubeşti Părintele Suprem. El te iubeşte. A dovedit asta creându-te.”....
În aceste aproape două săptămâni cât a durat scrierea acestei cărţi, îmi treceau prin minte două gânduri constante: unul că sunt în cea mai mare siguranţă, că nu pot păţi nimic rău în această perioadă, deoarece trebuie să scriu această lucrare şi să transmit ideile mai departe către oamenii care se pot ajuta de înţelesul lor; iar altul, care mă punea într-o situaţie incomodă, pentru că îmi imaginam că poate aceasta a fost toată treaba mea, să transmit aceste mesaje, după care, gata, se termină toată povestea mea şi se sfârşeşte distracţia pe Pământ. Dar acum, citind conţinutul acestei cărţi, sunt eliberat de teamă, nu îmi este frică de nimic, am aflat răspunsul multor întrebări, aştept totul cu braţele deschise, fără reţineri, şi am scăpat de orice frică de necunoscut, şi în sfârşit realizez că orice mi s-ar întâmpla, face parte dintr-un plan: planul suprem al lui Dumnezeu. Este posibil ca mulţi să se simtă deranjaţi de lejeritatea prin care vorbesc despre Dumnezeu în această carte, dar ştiu că ţie îţi poate fi de mare ajutor şi te poate propulsa exact în interiorul celor mai mari dorinţe ale tale. 



Acum te voi lăsa să descoperi conţinutul ei şi îţi transmit un mesaj ca de la Suflet la Suflet, ca de la o parte la altă parte din Dumnezeu: Te iubesc!
 De fapt, Te Dumnezeu!




“Când crezi că eşti plictisit sau când nu ai ce face, ieşi undeva afară, aşează-te pe o bancă, uite-te la oamenii din jurul tău şi doreşte-le sincer exact ceea ce-ţi doreşti pentru tine! Fă acest lucru o jumătate de oră, trei sferturi de oră, o oră, până când te simţi încărcat şi implică-te sentimental îndeajuns pentru ca trupul tău să trepideze de energie şi ochii tăi să lăcrimeze de fericire! Umple-te cu Putere Divină ajutându-i pe acei oameni cărora le doreşti sincer numai binele, dar ajutându-te şi pe tine, cel care a provocat accesarea acelor sentimente Divine, şi nu ezita să plângi de fericire dacă asta simţi, pentru că acele lacrimi sunt semnul Divin al lui Dumnezeu care îţi transmite că este mereu cu tine! Simte-L şi spune-I că-L iubeşti, pentru că este normal ca tu să-ţi iubeşti Părintele Suprem. 
El te iubeşte. A dovedit asta creându-te.”

“Sunt conştient de provenienţa mea. Mulţumesc lui Dumnezeu pentru că a adus în viaţa mea această Lumină, acest Adevăr. Eu sunt sănătate perfectă, eu sunt fericire, eu sunt libertate, eu sunt armonie, eu sunt forţă din Puterea lui Dumnezeu, eu sunt toate aceste sentimente care au prins formă într-un trup omenesc, iar trăsăturile lui Dumnezeu se manifestă prin mine, prin întâmplările din viaţa mea fizică! Trăiesc magia lui Dumnezeu (viaţa) şi binele mă conduce peste tot, exist prin sentimentele Divine şi mă unesc cu forţa Lui care curge prin mine încă de la prima bătaie a inimii. Dumnezeu mă ghidează în această lume, iar dragostea Lui merge înaintea mea pentru a-mi face calea mai uşoară. Am ales deja fericirea şi, conform acestor gânduri Divine, viaţa mea este o manifestare şi o bucurie a Tatălui meu, iar eu mulţumesc pentru posibilitatea de a simţi şi a trăi aceste sentimente. Sunt mândru de mine şi mă iubesc!”.

"Repetă-ţi cât mai des această bombă de energie, fă-ţi timp în pauza de la serviciu, în pauza de la şcoală, dimineaţa, seara înainte de culcare, când vei simţi nevoia de a te încărca cu Lumină direct de la Sursa Mamă! Meditează la aceste gânduri până încep să dea rezultate. Nu renunţa şi pune pasiune în aceste cuvinte, crede în ele cu forţă din Forţă care face că Soarele să răsară, pentru că Totul este legat, Întregul are legătură cu Totul, iar acum devii conştient de acest lucru! Confuzia şi frica nu mai au ce căuta în viaţa ta, pentru că nu mai ai nevoie de ele, iar când te va mai încerca un sentiment de nelinişte, vei spune că îi mulţumeşti dar că nu vrei să mai trăieşti povara care ţi-o oferă şi vei plânge atunci de bucurie că frica din viaţa ta te va ajuta să experimentezi opusul ei: dragostea! Sentimentele de nesiguranţă vor şti atunci că eşti prea puternic pentru ele şi că ai aflat mecanismul şi sensul vieţii, iar acestea vor spune: “bă’, hai să ne cărăm de aici că ăsta şi-a dat seama ce rol avem noi şi nu mai avem putere asupra lui!”. Sentimentele tale negative se vor bucura că nu mai este nevoie de ele pentru a descoperi dragostea şi bucuria care te înconjoară şi vor încerca persoane care au nevoie de acestea în viaţa lor şi care le caută! Totul va duce la Lumină, iar tu vei străluci şi dacă totuşi vreun gând negru ţi-ar mai da târcoale, vei spune fără ezitare, cu zâmbetul pe buze: “mulţumesc pentru acest sentiment de nelinişte care mă va conduce la fericire”! În curând, mintea ta va fi antrenată şi nu vei mai face niciun efort în susţinerea acestor idei, va deveni un veritabil stil de viaţă, un nou mod de gândire, de percepere a experienţelor, iar totul va merge de la sine şi vei fi coordonat de fericire, armonie, sănătate, deoarece aceasta este natura ta şi acum accepţi acest adevăr."


sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu