duminică, 21 octombrie 2012

Steaua Sufletului




Steaua Sufletului se gaseste la aproximativ 15 cm deasupra capului. Ea este vazuta de clarvazatori ca fiind o scanteie ce radiaza lumina in jurul ei. Cu cat lucram si ne concentram mai mult asupra ei, cu atat ea devine mai stralucitoare si mai mare in diametru. Ea este unita cu sufletul, mai intai printr-un firicel de lumina si mai apoi, cu cat lucram mai mult si se realizeaza uniunea personalitatii cu sufletul, printr-un “pod curcubeu”, o banda larga de energie multicolora ce coboara prin canalul central.

Steaua Sufletului reprezinta un pod intre esenta impersonala si realitatea personala. Steaua Sufletului lucreaza ca un transformator, pentru a modela vibratia inalta a energiei si informatiilor aduse pe pamant din planurile spirituale, prin intermediul Portii Stelare, la un nivel care poate fi asimilat in existenta/dimensiunea noastra fizica. Prin aceasta chakra se creste vibratia si frecventa celulelor si atomilor corpului. Activarea Stelei Sufletului ne permite sa intelegem interconexiunea tuturor lucrurilor si ne dezvolta sentimente de iubire neconditionata si compasiune. Totodata, dupa activarea acesteia, se dezvolta accesul la Suflet, dar si la o comunicare mai profunda cu acesta.

Primul pas in orice munca spirituala este sa efectuati invocatia sufletului. Mantra Sufletului este un instrument care va va identifica pe cel ce sunteti cu adevarat, aducand aceasta realitate in taramurile superioare, celeste dar si cele umane, pamantene in toate campurile (fizic, mental, emotional) ce alcatuiesc personalitatea. Aceasta este o identificare constienta cu ceea ce reprezentati si cu intentia de a aduce aceasta realitate in planurile vizibile.

Cand folositi Mantra Sufletului, centrati-va atentia pe locul unde se afla aceasta (la 15cm deasupra capului), apoi rostiti cu voce ferma, in gand afirmatiile. Cu fiecare afirmatie Steaua Sufletului raspunde.

Mantra Sufletului este urmatoarea: ” Eu sunt Monada. Eu sunt Sufletul. Eu sunt Lumina Divina. Eu Sunt lubirea. Eu sunt lntentla, Eu sunt modelul perfect.”

Eu sunt Sufletul – afirmatie care va aduce identificarea cu Sufletul. Steaua Sufletului creste in marime, stralucire si radiere, iar canalul central incepe sa se umple cu focul curcubeu. Aceasta afirrnatie aduce identificarea cu Sufletul.

Eu sunt Lumina Divina – afirmatia acceseaza supraconstientul, iar focul curcubeu continua sa curga in canalul central, sa-l umple.

Eu Sunt lubirea – afirmatia acceseaza iubirea spirituala. O culoare trandafirie, roz se revarsa din inima Stelei Sufletului inundand canalul central

Eu sunt lntentia – acceseaza intentia, vointa spirituala. Culorile rosu aprins (clar, stralucitor), violet, alb si albastru-indigo, incep sa se reverse si sa umple canalul central

Eu sunt modelul perfect – aceasta ultima afirmatie semnifica faptul ca ati venit in viata prezenta cu un scop precis al sufletului, iar acesta va va fi revelat; Cei sapte centri energetici care se afla de-a lungul coloanei vertebrale se intensifica.

Podul curcubeu, reprezentat de canalul central este un pod, o legatura de energie si constiinta intre spirit si materie. Este canalul, conducta prin care viata spiritului si constiinta sufletului circula.

Construirea Canalului Central

Centrati-va atentia pe Steaua Sufletului, situata la 15cm deasupra capului durnneavoastra. lmaginati-va ca aceasta este luminoasa si stralucitoare ca un soare. Cu timpul o sa simtiti cum Steaua Sufletului incepe sa straluceasca si sa radieze lumina.

lnvocati Mantra Sufletului de trei ori. ” Eu sunt Monada. Eu sunt Sufletul. Eu sunt Lumina Divina. Eu Sunt lubirea. Eu sunt lntentia. Eu sunt modelul perfect.” Faceti pauza dupa fiecare afirmatie si incercati sa simtiti curgerea luminii.

Mutati acum Steaua Sufletului in fata durnneavoastra la circa 30 cm in fata ochiului al treilea. Apoi aduceti Steaua Sufletului in centrul capului, in canalul central, si apoi in sus, pana deasupra capului durnneavoastra, la locul ei initial. Miscarea sa fie foarte inceata deoarece “arde” blocajele ce impiedica curgerea energiiilor superioare prin canal.

Repetati acest proces al crearii triunghiului cu al treilea ochi, de cateva ori.

Repetati acest proces cu celelalte chakre principale precum si cu chakrele, genunchilor, talpilor picioarelor si cu Steaua Parnantului (aflata la aproximativ 10-15 cm sub picioare).

Crearea canalului central trebuie facuta in totalitate. Nu este indicat sa ne oprim pana nu finalizam toate etapele. Daca ai ajuns de exemplu in zona chakrei plexului solar si te hotarasti sa renunti, energia se va concentra in acea zona cauzand blocaje energetice. Intreaga meditatie dureaza cam 15-20 min si este indicat sa se faca zilnic timp de aproximativ 2 luni de zile. Cam atat s-a estimat ca dureaza sa se creeze canalul central, in functie de evolutia spiritual-energetica a fiecarui practicant.


Cand Canalul Central va ajunge sa se dezvolte la cel putin 2.5 cm in diametru, o cascada de energie de culoare multicolora (curcubeu), va putea fi vizualizata de clarvazatori in interiorul canalulului central. De aici si numele de “Pod Curcubeu”

Portiunea Podului Curcubeu care incepe cu Ch7 si se termina la Ch1 se numeste Sushumna.


Largirea Canalului Central

Spuneti Mantra Sufletului de trei ori .” Eu sunt Monada. Eu sunt Sufletul. Eu sunt Lumina Divina. Eu Sunt lubirea. Eu sunt lntentia. Eu sunt modelul perfect.”

Construiti un triunghi mare mutand Steaua Sufletului in jos, in diagonala, itntr-o pozitie situata la circa 30 cm in fata Stelei Pamant. Apoi mutati Steaua Sufletului in centrul canalului central.
Incepeti sa miscati Steaua Sufletului in sus in sensul acelor de ceasornic (orar), dezvoltand astfel canalul central pana la diametrul dorit.

Se vor realiza 3-5 triunghiuri mari in fiecare sesiune de lucru pentru largirea canalului central
Invocati vortexul spiritual timp de 5-10 min.

Finalizati meditatia rostind Marea lnvocatie : “Din punctul de lumina din mintea lui Dumnezeu, fie ca Lumina sa se reverse in mintile oamenilor. Lumina sa coboare pe pamant. Din punctul de lubire aflat in inima lui Dumnezeu, fie ca lubirea sa se reverse in inimile oamenilor. Din centrul unde Voia, lntentia lui Dumnezeu este cunoscuta, telul divin sa indrume vointa oamenilor, scopul pe care Maestrii il cunosc si-I slujesc. Din centrul pe care-I numim Umanitate, fie ca planul Iubirii si Luminii sa se realizeze si sa sigileze usa separarii. Fie ca Lumina, lubirea si Puterea, sa restabileasca Planul Divin pe Parnant”.

Se va executa acesta tehnica de 2 ori pe zi timp de 3-4 saptamani pentru a expanda canalul central pana la diametrul de 2.5 cm. Dupa largirea Canalului Central se poate trece la etapa a 2-a, etapa curatarii.

Vortexul spiritual

Este o unealta a Sufletului ce poate fi invocata ori de cate ori simtiti nevoia de purificare energetica, protectie si crestere a vibratiei. Intregul proces de creare a Canalului Central prin tehnicile Stelei Sufletului scoate la suprafata impuritati energetice ce trebuiesc eliminate din aura voastra la finalul fiecarei meditatii. Vortexul spiritual poate fi folosit si pentru eliminarea din campurile aurei a oricaror energii negative adunate in timpul zilei. Scopul acestei rneditatii este sa elirninati toate deseurile psihice, formele negative de gandire, energia stagnanta sau blocata din campul dumneavoastra energetic.

Spuneti Mantra Sufletului de trei ori :” Eu sunt Monada. Eu sunt Sufletul. Eu sunt Lumina Divina. Eu Sunt lubirea. Eu sunt lntentia, Eu sunt modelul perfect.”

Spuneti mental: “In lntelepciunea sufletului invoc vortexul spiritual”.

Vizualizati o tornada de energie alba ce se invarte in sens orar. Acest vortex de energie coboara pe axul Canalului Central adunand toate impuritatile energetice si curatind canalul de orice reziduu energetic.

Vizualizati cum vortexul se misca de sus in jos pana in Pamant, ducand cu el in fundul pamantului toate impuritatile adunate din aura

Efectuati acest exercitiu circa 4-5 minute sau pana cand simtiti ca aura dumneavoastra este purificata.

Cand Canalul Central este complet construit si largit la diametrul de 2.5cm, el este folosit imediat de catre Suflet pentru a canaliza toate energiile si fortele din dimensiunile spirituale superioare.



Josephine and Norman Stevens
Authors of "Rainbow Bridge" I and II

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu