sâmbătă, 6 octombrie 2012

Sfânta Fecioară Maria - Pelerinaje la Medjugorje


"Dragi copilaşi!
"Vă cer ca acest timp să fie pentru voi toţi un timp de mărturie.
Voi, care trăiţi în iubirea lui Dumnezeu şi aţi deprins darurile Sale,
daţi mărturie cu viaţa şi cuvintele voastre căci ele pot fi pentru bucuria şi încurajarea altora în credinţă. 
Eu sunt cu voi şi mijlocesc neîncetat în faţa lui Dumnezeu pentru voi toţi 
astfel încât credinţa voastră să fie totdeauna vie şi plină de bucurie,
şi în iubirea lui Dumnezeu.
Vă mulţumesc pentru că aţi răspuns la chemarea mea."

La 24 iunie 1981, de sărbătoarea Sf. Ioan Botezătorul, are loc evenimentul care avea să tulbure viaţa satului: două adolescente văd o siluetă feminină luminoasă pe cărarea ce înconjoară colina Podbrdo. A doua zi, femeia misterioasă apare din nou, de data asta adresându-se copiilor (6 la numar) ca fiind “Preafericita Fecioară Maria” . Gospa (numele croat al Maicii Domnului) apare de atunci zilnic, iar anul acesta sărbătorim 31 de ani de apariții neîntrerupte, acest lucru transformând Medjugorje în cel mai mare sanctuar marian din lume. 

Un eveniment anual care, încă din 1989, aduna mii de tineri din toate colțurile pământului vreme de 5 zile la Medjugorje. Sunt 5 zile de rugăciune, mărturie, spovadă, post, iertare, iubire, comuniune. În această perioadă se adună aici ortodoxi, catolici, musulmani, protestanți, atei; fiecare vine aici din 
diferite motive (pentru rugăciune, pentru a vizita, pentru atmosfera de sărbătoare, din curiozitate, …) dar toți pleacă la sfârșitul festivalului atinși de iubirea maternă a Mariei, cu o inimă plină de iertare, cu un spirit reînnoit.
Creștinii din lumea întreagă așteaptă cu emoție mesajul Mariei de pe 25 a lunii. Acesta e tradus în toate limbile pământului și răspândit într-o clipă pretutindeni cu ajutorul tehnologiei moderne. Dar ce emoție mai mare decât să fii acolo, la Medjugorje, atunci când cuvintele trimise din Cer ajung la îndemâna noastră!


In-premiera-Medjugorje de medialert
Mesajele din 2012


Mesajul din 2 ianuarie 2012 "Dragi copii! In timp ce privesc la inimile voastre cu ingrijorare materna, vad in ele durerea si suferinta, vad trecutul ranit si o cautare continua. Imi vad copiii care doresc sa fie fericiti, dar nu stiu cum. Deschideti-va Tatalui: este calea spre fericire, calea pe care vreau sa va conduc. Dumnezeu Tatal nu-si abandoneaza niciodata fiii, mai ales cand sunt in suferinta si disperare. Cand veti intelege si veti accepta toate acestea, veti fi fericiti, se vor termina cautarile voastre. Veti iubi si nu va veti mai teme. Viata voastra va fi speranta si adevar care sunt Fiul meu. Va multumesc! Va rog rugati-va pentru cei care au fost alesi de Fiul meu. Nu judecati, pentru ca la timpul potrivit veti fi judecati." 01/02/2012
Mesajul din 25 ianuarie 2012 "Dragi copii! Si astazi va invit cu bucurie sa va deschideti inimile si sa-mi ascultati chemarea. Doresc sa va apropiati din nou de inima mea neprihanita unde veti gasi adapost si pace. Deschideti-va catre rugaciune, ca sa devina bucurie pentru voi. Prin rugaciune, Cel-Prea-Inalt va va darui din belsug cu har si veti deveni mainile mele intinse in aceasta
 lume nelinistita care tanjeste dupa pace. Copilasilor, marturisiti credinta cu vietile voastre si rugati-va ca ea sa creasca zi de zi in inimile voastre. Multumesc ca ati raspuns la chemarea mea!" 01/25/2012Mesajul din 25 februarie 2012 "Dragi copii, în acest timp vă invit în mod special să vă rugaţi cu inima. Copilaşilor, vorbiţi mult şi vă rugaţi puţin. Citiţi, meditaţi Sfintele Scripturi, iar cuvintele din ele să devină pentru voi – viaţă. Eu vă îndemn şi vă iubesc, pentru ca să vă găsiţi pacea şi bucuria de a trăi în Dumnezeu. Mulţumesc că aţi răspuns la chemarea mea!" 02/2012
Mesajul din 25 martie 2012 "Dragi copii, şi astăzi cu bucurie doresc să vă dau binecuvântarea mea maternă şi să vă invit la rugăciune. Fie ca rugăciunea să devină pentru voi necesitate, 
astfel încât să creşteţi zi de zi în sfinţenie. Lucraţi mai mult la convertirea voastră, pentru că sunteţi departe copilaşilor. Mulţumesc că aţi răspuns la chemarea mea!" 03/2012
Mesajul din 25 aprilie 2012 "Dragi copii! Şi astăzi vă invit la rugăciune şi să vă deschideţi inima lui Dumnezeu, copilaşilor, precum se deschide floarea la căldura soarelui. Eu sunt cu voi şi mijlocesc pentru voi. Mulţumesc că aţi răspuns la chemarea mea." 04/2012
Mesajul din 25 mai 2012 "Dragi copii! Şi astăzi vă invit la convertire şi la sfinţenie. Dumnezeu doreşte să vă dăruiască bucuria şi pacea prin rugăciune, însă voi, copilaşilor, sunteţi încă departe, ataşaţi de pământ şi de lucrurile pământeşti. De aceea vă invit din nou: deschideţi-vă inima şi îndreptaţi-vă privirea spre Dumnezeu şi lucrurile dumnezeieşti şi astfel bucuria şi pacea vor domni în inima voastră. Mulţumesc că aţi răspuns la chemarea mea." 05/2012
Mesajul din 25 iunie 2012 "Dragi copii! Cu mare speranţă în inimă vă invit şi astăzi la rugăciune. Copilaşilor, dacă vă rugaţi, voi sunteţi cu mine, căutaţi voia Fiului meu şi o trăiţi. Fiţi deschişi şi trăiţi rugăciunea; să vă fie ea în fiecare clipă gustul şi bucuria sufletului vostru. Eu sunt cu voi şi mijlocesc pentru voi toţi înaintea Fiului meu Isus. Mulţumesc că aţi răspuns la chemarea mea." 06/2012

Mesajul din 2 iulie 2012 "Copiii mei, vă rog din nou ca mamă să vă opriţi pentru o clipă şi să reflectaţi asupra voastră şi asupra trecerii vieţii voastre pământeşti. Apoi gândiţi-vă la veşnicie şi fericirea veşnică. Voi ce doriţi, care este calea pe care vreţi să o apucaţi? Dragostea Tatălui mă trimite ca să vă fiu mijlocitoare, ca să vă arăt cu dragoste maternă calea care duce la puritatea sufletului, un suflet neîncărcat de păcat, un suflet care va cunoaşte 
veşnicia. Mă rog ca lumina iubirii Fiului meu să vă lumineze, să învingeţi slăbiciunile şi să ieşiţi din mizerie. Voi sunteţi copiii mei şi vă vreau pe toţi pe calea mântuirii. De aceea, copiii mei, strângeţi-vă în jurul meu, ca să vă arăt dragostea Fiului meu şi să vă deschid poarta fericirii veşnice. Rugaţi-vă ca şi mine pentru preoţii voştri. Vă fac atrag atenţia din nou: nu-i judecaţi, pentru că Fiul meu i-a ales. Vă mulţumesc." 07/02/2012
Mesajul din 25 iulie 2012 "Dragi copii! Astăzi vă invit la bine. Fiţi purtători de pace şi de bunătate în această lume. Rugaţi-vă să vă dea 
Dumnezeu putere, ca în inima şi viaţa voastră să domnească speranţa şi mândria că sunteţi fiii lui Dumnezeu şi purtători ai speranţei Sale în această lume, care nu are bucuria în inimi şi nu are viitor, pentru că nu are inima deschisă lui Dumnezeu, Mântuirea voastră. Mulţumesc că aţi răspuns la chemarea mea." 07/2012Mesajul din 25 august 2012 "Dragi copii! Şi astăzi cu speranţa în inimă mă rog pentru voi şi Îi mulţumesc Celui PreaÎnalt pentru voi toţi cei care-mi trăiţi mesajele cu inima. Mulţumiţi Iubirii lui Dumnezeu ca să vă pot iubi şi conduce pe fiecare dintre voi prin Inima mea Neprihănită şi către convertire. Deschideţi-vă inimile şi hotărâţi-vă pentru sfinţenie, iar speranţa va face să se nască bucuria în inimile voastre. Mulţumesc că aţi răspuns la chemarea mea." 08/2012





 
mesaje-medjugorje-1989-2010



 surse
http://www.medjugorje.org/olmmsgro.htm 
http://pelerinaje-medjugorje.blogspot.ro/
http://www.ziarelive.ro/despre/medjugorje/1.html

http://adevarul2012.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu