miercuri, 3 octombrie 2012

Mărturia ŞOCANTĂ a unui medic despre medicamente

Medicii nu ştiu ce medicamente prescriu! Cel puţin aşa spune un medic care a dezvăluit că cercetările şi studiile nu sunt publicate, astfel încât cei care prescriu reţete nu au altă alternativă decât să citească prospectul. Pe de altă parte, producătorii aleg să nu spună nimic.


Medicii nu ştiu ce prescriu în realitate
Medicii nu ştiu ce prescriu în realitate

"Reboxetina este un medicament pe care eu l-am prescris. Am citit informaţiile despre testele făcute în ceea ce priveşte acest medicament înainte de a scrie reţeta şi am descoperit doar teste bune, cu rezultate pozitive copleşitoare", scrie doctorul Ben Goldacre in The Guardian, citat de financiarul.ro.

Reboxetina era mai bună decât placebo, şi la fel de bună ca şi orice alt antidepresiv. "Pacientul şi cu mine am discutat despre dovezile obţinute şi am hotărât, împreună, că acesta era tratamentul potrivit. Aşa că am semnat o reţetă", a mai spus medicul.

"Însă, amândoi am fost induşi în eroare. În octombrie 2010, un grup de cercetători au reuşit în sfârşit să adune laolaltă toate informaţiile care existau despre Reboxetină, atât cele din testele care au fost publicate, cât şi cele care nu au apărut niciodată în lucrări academice. Atunci când toate aceste informaţii au fost puse cap la cap au arătat o imagine şocantă. Şapte teste au fost realizate comparând reboxetina cu placebo. Doar unul, realizat pe 254 de pacienţi, a avut un rezultat pozitiv, bun, şi acesta a fost publicat într-o revistă academică, pentru doctori şi cercetători. Nici unul din aceste teste nu a fost publicat. Nu aveam nici cea mai mică idee ca acestea existau", a mai scris medicul.

Sursa:  REALITATEA.NET

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu