duminică, 28 octombrie 2012

DEBARCAREA EXTRATERESTRA – UN MESAJ FOARTE IMPORTANT PENTRU TOTI


 
Dragii mei,
Va scriu acum un mesaj ce contine o informare foarte importanta, pentru care imi asum o mare responsabilitate.
Va marturisesc ca datorita atacurilor reptiliene repetate, a fost afectata, pe langa multe altele, capacitatea de clarviziune si comunicare a multor oameni care au astfel de abilitati si nu am fost nici eu scutita de acest efect secundar. De aceea, desi mi se cerea imperios transmiterea acestui mesaj, astfel incat oamenii sa fie pusi in garda, sa nu se sperie, am tot ezitat si tras de timp pana cand mi-a venit ideea de a-l contacta pe comandantul ASTHAR SHERAN, pentru a putea verifica veridicitatea informatiei primite. L-am intrebat daca este adevarata si mi s-a spus ca da, dupa care (aici era posibila capcana), l-am rugat sa imi trimita o unda de iubire divina pura in chakra inimii mele, ca sa fiu convinsa 100% ca este El si nu vreo holograma indusa. Stiam ca o entitate care nu cunoaste ce este aceea iubirea nu ar fi avut cum sa faca ceea ce am cerut. Am primit raspunsul si va doresc din tot sufletul si voua, sa aveti experienta pe care am avut-o eu, pret de un minut. Nu a mai fost nevoie de nici o alta confirmare, desi am primit-o totusi de la prieteni ai mei, oameni de lumina, multora din ei fiindu-le transmis acelasi mesaj.
      Personal, comunic cu urmatoarele entitati extraterestre:
1.     Comandantul suprem al Flotei Federatiei Galactice – ASTHAR SHERAN
2.   Comandantul unei mini-nave arcturiene – TRISTAR (Arcturienii ne ajuta din punct de vedere al protectiei impotriva atacurilor, mai ales reptiliene. Sunt posesori ai unor tehnologii foarte avansate. Cereti-le ajutorul atunci cand va simtiti agresati, cand computerele vi se misca foarte greu. Mini-navele lor sunt triunghiulare negre, avand un reflector in centru si trei reflectoare in fiecare colt.)
3.     Comandantul unei nave pleiadiene – DRIV (Pleiadienii ne ajuta in procesul de modificare a spiralelor ADN, conform cu noua energie. Navele lor sunt in forma de tigareta.)
4.     Comandantul unei nave siriusiene – XIUNER (siriusienii ne ajuta in procesul de purificare a corpului nostru de toate toxinele energetice si fizice. Am permisiunea sa va comunic faptul ca puteti cere ajutorul comandantului siriusian, prin invocarea numelui sau. Navele lor sunt piramidale si le puteti observa foarte bine cu un binoclu, de pe Pamant, intr-o seara cu cer senin. Nu orice pare ca o stea, este cu adevarat o stea. Priviti cu atentie cerul, va rog!)
Toate aceste civilizatii fac parte din Federatia Galactica, impreuna cu multe altele, cum ar fi andromedanii, lyrienii si din multe alte sisteme solare, cu care din pacate, inca nu am intrat in comunicari cu vreun reprezentant al lor, pana in prezent. Mai este insa timp.
 
TUTUROR, PE ACEASTA CALE, CU IUBIRE SI ADANCA RECUNOSTINTA, LE MULTUMIM PENTRU TOT AJUTORUL PE CARE NI L-AU OFERIT PANA IN PREZENT, DE CELE MAI MULTE ORI, FARA CA NOI SA NE DAM MACAR SEAMA.
 
De ce v-am facut aceasta prezentare?
Pentru ca luni dimineata, 22.10.2012, la prima ora, toti cei numiti mai sus, mai putin comandantul Asthar Sheran, au intrat pe un canal de comunicatie comun si mi-au transmis ca:
 „A SOSIT CLIPA CEA MARE! NAVELE FEDERATIEI AU INCEPUT COBORAREA CATRE PAMANT!”
 
Am informatia ca incepand de vineri, in ziua Sfantului Dumitru, oricum o sarbatoare mare pentru noi, vom vedea personal sau vom auzi la stiri semne ale inceputului acestui maiestuos eveniment.
Numele de cod al operatiunii este „DISNEYLAND”
 
DOAMNE AJUTA ASA SA FIE!
SA COBOARE DISNEYLANDUL (tara copilariei si bucuriei) PE PAMANT!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu