miercuri, 31 octombrie 2012

Conversație cu Iltheos despre Pământul interior

Iltheos

(29 mart.2012; channeler Konstantinos) 

Konstantinos: Bună, Iltheos. E totul în regulă, în ceea ce te privește? 
Iltheos: Sunt destul de bine. Mulțumesc de întrebare!
K: Minunat! Ei bine, Leslee, prietena mea, mi-a sugerat să te întreb câte ceva despre Pământul Interior, idee care mi s-a părut interesantă.
I: Consider că ideea ei a fost inspirată. Tu cunoști deja unele lucruri despre orașele subterane și despre civilizația din interiorul Pământului. Ce anume dorești să știi în plus? 
K: Ei bine, de fapt .. ceva despre Eden, Regatul Părintelui John, Sangri La ...!? 
I: Toate acestea sunt încercări subtile de căutare și explorare. Eu apreciez foarte mult pe cei care se dedică găsirii indiciilor din istoria de la începuturi a Pământuului. Onorez mult această muncă. 
K: După ce am cercetat mai mulți ani numeroase surse despre acest subiect, pot spune că am aflat lucruri nu numai interesante dar chiar uimitoare. Acum, când mă gândesc la acest subiect fascinant nu pot să nu fac referire la El Dorado și la cele șapte orașe din Cibola ... 

I: Toate acestea intră în categoria zvonurilor și narațiunii de tip mitologic, care trec dincolo de caracteristicile consemnărilor Istoricului antic, care se regăsesc în Biblioteca Porthologos. La asta te gândeai acum, nu?
K: Da, exact. Din moment ce ai făcut această mențiune, ce ai de spus despre Lemurienii? Care este părerea ta despre ei, ca rasă?
I: In câteva cuvinte: erau minunați! Desigur, această apreciere poate fi valabilă și pentru alții. 
K: I-ai vizitat? Orașele Telos sau Catharia?
I: Da, pe ambele. Am o mare admirație pentru ele. Fiecare rasa / civilizatie din Pământul interior îmi provoacă sentimente de mare admirație. 
K: Atunci, pot presupune că l-ai întâlnit și pe Adama !? 
Adama
I: Desigur.
K: Din ceea ce am citit, se spune că este foarte înalt, nu? 
I: Dacă-l compari cu mine, cu siguranță că este un uriaș. Dar Mikos este și mai înalt decât el. 
K: Dar ei nu au probleme în această privință, nu fac asemenea comparații care, pentru ei, nu au o mare semnificație. 
I: Caracteristicile și parametri existenți la voi în dualitate, nu reprezintă aproape nimic pentru lumea suterană a planetei.
K: Ai călătorit în toată rețeaua subterană numită Agartha?
I: Da, am fost. Am remarcat sărbătorile care au loc când se adună diferitele rase ale oamenilor de sub Pământ. Au o caracteristică definitorie, de un rafinament aparte. O mare varietate de culori, veșminte, aspect. Când vei ajunge acolo, cu greu te vei mai despărți de acele tărâmuri și de populația lor, atât sunt de minunate.. 
K: Ar vrea cineva să plece de acolo?!
I: Locuitorii din aceste orașe subterane au călătorit și călătoresc în diverse locuri din univers. Ei consideră că nu se impune cu necesitate să rămână pentru totdeauna în acest areal. Nu disprețuiesc ideea de a deveni rezidenți în alte tărâmuri ale creației. 
K: Înțeleg și mi se pare logic. Înainte de a încheia acest dialog, aș dori să-ți mai pun o întrebare. 
I: Știu, vrei să mă întrebi dacă la sărbătorile la care am luat parte, eu am dansat? 
K: Exact! Ai dansat?! Încerc să-mi imaginez cum te mișcai.
I: Uneori, atmosfera de bunădispoziție la festivități, mă atrage, și nu ezit să mă implic. Alteori, stau doar și să observ ... așa cum faci și tu, am observat.
K: Da, așa cum fac și eu. Oh, vreau, totuși, să te mai întreb ceva, promit că este ultima întrebare: Poți să-mi trimiteți o imagine a unui loc din Pământul Interior, așa, ca să pot face o schiță raidă? 
I: Pot, sigur că da. Privește! ....  
Imagine din Pământul interior
 K: E frumos. Mulțumesc. (Am facut schița și mai târziu o voi colora).
I: Nu-i dau un nume.
K: Bine. Ne reîntâlnim curând. La revedere pentru acum.
I: La revedere prietenul meu. Iubirea și lumina mea întregului Pământ și locuitorilor săi de la suprafață și din interior.... 

SURSA:http://awakeningtothedivine.wordpress.com

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu