duminică, 28 octombrie 2012

Arena Nationala-octombrie 2012


“Intamplarea” a facut sa fiu prezent pe Arena Nationala, la meciul de fotbal Romania-Olanda si a doua zi, lansarea candidatilor USL.
S-au intamplat niste chestii deosebite dpv spiritual, in special la intalnirea USL.Mentionez de la inceput ca nu fac parte din nici un partid si ca nu fac politica.
Cu 2 ore inainte de a incepe sa vina lumea la stadion, a aparut pe cer un nor de forma lupului alb cu aripi.Acesta era cu gura deschisa si i se vedeau si coltii.Am intrebat un coleg de-al meu, care se afla langa mine, daca vede norul acela si cu ce i se pare ca seamana.Acesta mi-a zis ca seamana cu un caine, care latra :)
Mi-am dat seama ca urmau niste confruntari deosebite.
S-au dat lupte puternice pe Arena Nationala.
Punctul culminant a fost la intonarea Imnului de stat.A fost o onoare pentru mine sa particip la intonarea imnului de catre cca 70 de mii de oameni.
La prima strofa, au inceput sa zboare deasupra Arenei un stol de ciori.Erau foarte multe.La final cerul era violet si foarte curat.
Am simtit sa asez in centrul Arenei o merkaba imensa, o sfera aurie si o cruce.Acest lucru a deranjat pe “baietii in negru”, dar pana la urma lucrarea care trebuia sa se faca s-a infaptuit.
Fara a folosi cuvinte mari, vreau sa spun ca ce s-a intamplat pe data de 17 octombrie pe Arena Nationala va ramane in istorie si se va studia la scolile spirituale romanesti.
Multumesc tutror entitatilor de Lumina care au fost alaturi de mine in acea zi!!!
Dan Gaucan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu