duminică, 7 octombrie 2012

A calatorit in timp in cadrul unui proiect american



In timp ce majoritatea oamenilor de stiinta spun ca o calatorie in timp nu este posibila, un avocat din Vancouver, statul Washington, sustine ca a facut-o de zeci de ori, luand parte la proiectul secret Pegasus al Guvernului Statelor Unite.



"Am calatorit fizic in timp. Am facut-o acum peste 40 de ani", marturiseste Andrew Basiago. El dezvaluie ceea ce guvernul american a acoperit timp de 40 de ani si anume Proiectul Pegasus, potrivit Komo News.


Basiago spune ca a fost teleportat in timp de zeci de ori. "Am sute de dovezi. Va pot spune in ce locatii am fost si ce dispozitive de calatorie s-au folosit. Am intrat oficial in program in toamna anului 1969, cand eram elev si aveam varsta de 7 ani", a spus avocatul.


El sustine ca a fost unul dintre cei 140 de copii si 60 de adulti, inclusiv tatal sau, care au participat la teste. Basiago a declarat ca a calatorit de sase ori la teatrul Ford, unde a fost impuscat presedintele SUA, Abraham Lincoln.


"Un tunel s-a deschis in spatiu si in timp, ca un balon de sapun. Si cand acest balon s-a inchis, am fost repozitionat in alta parte in timp si spatiu, pe fata Pamantului", a mentionat Basiago.


Unii ar spune ca Basiago traieste inca intr-un balon, dar si-a riscat reputatia profesionala, sustinand ca aceasta calatorie in timp nu este science-fiction, pentru ca el ar fi facut-o.


Pentru KOMO News a fost greu sa verifice declaratiile lui Basegio. Totusi, el spune ca Proiectul Pegasus a fost real.


din ziar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu