miercuri, 5 septembrie 2012

MAI MULT DIN ACEELASI FEL


Transmis de Jean Tinder -editor la Cercul Crimson V-ati intrebat vreodata de ce unii oameni au toata distractia, tot norocul din lume si traiesc o viata incantatoare, in timp ce altii, necontand cat de mult doresc sa-si manifeste visele, nu pot schimba nimic cu adevarat? Cunosc multi shaumbra care sant frustrati deoarece lucrurile nu curg in viata lor, in ciuda tuturor alegerilor, intentiilor si comenzilor pe care le fac. Dar de fapt, viata raspunde adevaratei lor chemari si o manifesta cu precizie. Vedeti, uneori creatia este o provocare pentru ca noi dirijam intelepciunea spre makyo. De cate ori ati auzit :" Eu aleg abundenta . Eu comand energiilor sa ma serveasca. Dar cand vor veni acestea in viata mea?" Aceasta este o intrebare legitima. De fapt, Tobias a declarat :" Universul conspira pentru a va indeplini dorintele". Adamus a spus :" Toate energiile servesc Maestrul". Abraham si alti invatatori spun ca totul depinde de vibratia voastra. Deci daca eu doresc, comand si vibrez cu acel lucru pe care il vreau, de ce nu se manifesta? Poate pentru ca creatia cere participarea mea activa. Nu este suficient pentru mine sa spun :" Eu vreau asta, eu aleg acest lucru" si apoi sa stau si sa astept sa se arate. Voi sta mai mult si voi avea mai multa asteptare , deoarece asa particip eu in viata mea. Oamenilor le place sa vorbesca despre Legea Atractiei crezand ca daca ei trimit in afara un semnal suficient de clar,totul vine plutind pe un covor magic. Dar totusi nimic nu se schimba vreodata in vietile lor pentru ca acel "semnal clar" nu este mai mult decat un vis dorit. Acesta are un foarte mic impact asupra realitatii, deoarece energia creatiei raspunde constant la momentul nostru de acum aliniindu-se cu starea noastra curenta de a fi, decat verificand sa vedem ce visam pentru viitor. Cand sper ceea ce este mai bun si astept sa vad ce se intampla , totul in viata mea spera de asemenea si asteapta. Am fost "neangajata" in majoritatea vietii mele de adult si am devenit atat de obisnuita cu frica constanta si m-am zbatut pentru supravietuire , deoarece asa am crescut. De fapt, am dezvoltat o anumita cantitate de mandrie in abilitatea mea de a triumfa impotriva ciudateniilor uriase si am putut crea chiar mici miracole cand am fost disperata.Dar acum cativa ani, stralucirea supravietuirii a inceput sa se atenueze. A existat un argument continuu fata de mine si fata de altii, in legatura cu a lua in considerare faptul ca o "slujba reala" m-ar compromite. Dar, cu toate platitudinile spirituale lasate la o parte, am realizat ca aceasta ar fi un dar tangibil de iubire pentru mine insumi. Era timpul sa am grija de mine in legatura cu oricine ar spune sau ar gandi despre cum am facut.Era aproape sfarsitul anului si am decis sa accept o slujba de chelnerita cand sarbatorile Craciunului se vor termina.Ar fi distractiv (pentru ca m-am distrat toata viata) si voi misca in sfarsit ceva energii facand ceva real, in loc sa sper ca lucrurile vor merge cumva. Munca pe care visam sa o creez putea astepta, sesiunile pe care le ofeream clientilor se puteau aranjna in programul meu si da, "timpul meu liber" neproductiv asa cum era, va fi substantial mai putin. Dar voi avea bani sa-mi platesc facturile, sa fac lucrurile pe care doream sa le fac si sa ies din coconul meu si sa intru in viata. Eram pregatita sa am grija de mine. In acele zile in care am luat decizia, din senin, am primit o slujba oferita dincolo de cele mai mari vise ale mele - sa lucrez pentru Cercul Crimson ! A fost slujba mea de vis si era evident pentru ca, in sfarsit,am miscat energiile si totul in jurul meu s-a schimbat. Am decis sa fac ceva diferit si universul (Sinele meu) a raspuns imediat. Toate acele concepte minunate despre a fi neangajat, auto-suficient si sa nu fac compromisuri sant doar atat - concepte marete. Cand am dorit cu adevarat sa am grija de mine insami, totul in viata mea s-a reajustat pentru a se armoniza. Vedeti voi, puteam sa difuzez toate acele nonsensuri iluminate catre lume, dar pana cand nu am facut ceva diferit, mentineam mai mult din acelasi FELDE A FACE LUCRURILE. Nu este vorba despre a forta sau a impinge ; este vorba de a fi real si a misca energia pentru mine. Universul nu va face miracole in viata mea doar pentru ca le-am visat. El raspunde la ceea ce fac acum, constient sau nu. In loc de a vorbi despre iubirea de sine , daca imi acord acum o imbratisare tandra, cuvinte incurajatoare, rabdare si gratie, atunci experiementez iubirea. In loc sa astept ca altii sa ma ajute, daca fac orice ca nevoile mele sa fie implinite, universul imi ofera sustinerea. In loc sa doresc sa am mai multa energie, daca incep sa exersez, chiar si putin, acest lucru atrage mai multa energie si eu sant energizata. Inertia este o forta putenica. Ea ava mentine acolo unde santeti si aduce mai mult din acelasi fel de a face lucrurile in viata voastra, pentru ca ceva asemenator atrage tot ceva asemanator. Pana cand VOI nu faceti ceva diferit, nimic nu se schimba. Dar daca optiunile din fata voastra nu sant exact ceea ce doriti? Faceti ceva oricum ! Cand doriti sa conduceti spre vest, este o prostie sa urcati in masina si apoi sa nu faceti nimic pentru ca santeti cu fata la est ! In timp ce asteptati ca lucrurile sa fie conduse in " directia potrivita", viata va astepta alaturi de voi. Viata se corecteaza de la sine si voi va puteti manifesta visele - dar numai atunci cand faceti ceva in legatura cu acestea, chiar daca pare sa mergeti in directia opusa mai intai. Artistul nu se asteapta ca pictura sa sa apara magic , din aer, daca el o comanda sau daca vibreaza destul de clar. Trebuie sa ia pensula si sa inceapa sa picteze si trebuie sa picteze cateva straturi pentru a crea ceea ce doreste.Dragi shaumbra, daca santeti fericiti cu modul in care se desfasoara lucrurile in viata voastra, continuati cu ceea ce lucreaza pentru voi. Dar daca doriti ca lucrurile sa fie diferite, incetati sa doriti si incepeti sa faceti ceva ! Faceti o schimbare ! Mutati-va din zona de confort si plonjati in viata ! daca doriti abundenta, incepeti sa o castigati - pentru voi. Daca doriti o casa, mutati-va in ea si apoi vedeti cum merge. Daca doriti o schimbare, faceti ceva - orice- diferit si viata va incepe sa se schimbe. Am pierdut numarul oamenilor care mi-au spus :" Nu vreau sa am o slujba. Doresc sa traiesc in pasiunea mea si sa ma bucur de viata si nu vreau sa muncesc pentru a trai". Deci, nu "munciti" pentru a trai". In schimb, sustineti-va singuri pentru ca va iubiti. Daca doriti ceva diferit in loc de acelasi lucru. miscati energia voastra, participati la viata si vedeti ce noi potentiale uimitoare apar cand nu le mai asteptati. 

Sursa : www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu