luni, 10 septembrie 2012

Autocunoasterea te elibereaza!!!


Recunoaste-te drept copil al Meu, fii independent chiar de tine si de toti oamenii si
vei fi liber.
Prin el singur, omul nu poate realiza nimic. Ceea ce poseda, ceea ce castiga, aceea sunt Eu.
Vezi, Eu Ma daruiesc pe Mine, Eu Sunt totul în toate, si în aproapele tau. Eu Ma daruiesc tie si prin mijlocirea
oamenilor care te iubesc si care au preluat sarcina îngrijirii tale în aceasta viata.
De aceea, nu cere de la nici un om bunuri si bani. Primeste cu recunostinta ceea ce ti se da si vezi în aceasta
prezenta Mea ca daruitor.
Nu risipi ceea ce primesti. Tine masura în toate si cu toate, caci ceea ce ti s-a dat, prin al doilea si al treilea, aceasta vine de la Mine.
Eu îti slujesc prin intermediul aproapelui tau, prin soare, luna si stele îti slujesc Eu tie, prin domeniile naturii iti slujesc Eu tie. Primeste cu recunostinta ceea ce ti se da, caci tot binele si dragostea sunt de la Mine.
Eu am grija de tine zi si noapte. Eu veghez asupra ta, copilul Meu, caci Eu, Tatal tau, te iubesc.
Vezi tu, copilul Meu, cine Mi se încredinteaza Mie, acela primeste. Nu lua ca de la sine înteles nimic din ceea ce primesti. Administreaza bine ceea ce posezi. Considera-te doar ca un copil caruia i s-a facut un cadou! Nu acumula darurile Mele.
Eu am grija, Eu daruiesc, Eu ajut, Eu vindec. Recunoaste-Ma pe Mine în toate si primeste-le pe toate cu recunostinta, chiar daca ti se pare dureros în momentul de fata. Sa stii, prin suferinta se maturizeaza multe suflete.
Înfaptuieste legea Mea, care este totul, si atunci primesti, cu adevarat, din plin. Cine este lacom dupa darurile Mele, le acumuleaza si le considera ca fiind proprietatea sa, le tine si spune: “eu, eu, eu, doar eu, totul pentru mine!” – acel copil va pierde, candva, totul si va sta în fata Mea ca un cersetor.
Vezi tu, aceasta este lipsa de libertate, aceasta înseamna ca sufletul este legat, este încatusat. Prin legea cauzei si a efectului vor saraci aceia care traiesc în egoism, care se gandesc doar la ei însisi, acei care isi apara ceea ce este daruit de Mine si vor sa posede si mai mult. Ei vor pierde totul, li se va lua totul, prin legea semanatului si a recoltei.
Fiecare suflet trebuie, candva, sa se cunoasca pe sine, în toata goliciunea si
despuierea, sa cunoasca micul sau eu-iluzoriu, care trebuie sacrificat pentru a deveni liber cu adevarat în Mine, Dumnezeul liber, eternul Daruitor, care este totul în toate.
 (Extras din cartea ”Cuvinte ale Tatalui adresate si tie”, Revelate, din Spiritul lui Dumnezeu, prin Gabriele din Wurzburg, editura Viata Universala)
©  Viata Universala

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu