luni, 6 august 2012

Sfaturi practice pentru a trece in 4-D


Desi am scris destul de mult despre saltul cuantic, simt ca nu am scris suficient de multe sugestii practice, pentru ca noi sa trecem cu bine prin aceste transformari.

O sa spun cateva lucruri pe care eu le practic, ramanand la latitudinea voastra sa discerneti utilitatea lor.

In aceasta perioada, mi se pare foarte important sa intarim corpul fizic. Eu personal practic alergari, pe langa exercitiile energetice, eu practicand si Tai Chi. Nu este suficienta doar partea energetica, este foarte important sa facem si actiuni fizice, cu corpul fizic. Recomand sa faceti exercitii fizice usoare, intr-un ritm usor la inceput, apoi mariti-l. Exersati tot corpul. Nu recomand flotari, sau orice tehnica care tensioneaza muschii prea tare. Abdomenele sunt ok, inotul, alergarea, ideea e ca miscarile sa fie naturale.


Doi, cat mai multe plimbari in natura, la munte, mare, in locuri curate. Muntele dupa cum stiti intareste, marea purifica. Eu merg in fiecare saptamana cel putin odata in parc si cand ma duc in oras, aleg o ruta pe langa raul Bega. Cine e din Bucuresti sau alt oras nu e asa de norocos, dar ideea e sa mergi in natura pe cat de desi poti. Astfel ne curatam de tensiuni.


Trei, cat mai multa apa, baie, mers la rau, curatare folosindu-ne de apa, mers in ploaie, etc. Apa ne ajuta sa ne curatam, putem spune si afirmatii de genul: Sunt din ce in ce mai curat, problemele emotionale dispar, nu ma incarc negativ, etc.


Patru, am vazut ca este util sa avem un caiet si sa notam in el intuitii, idei, ce am visat, perceptii, convingeri negative, informatii, orice. Eu am un caiet pe care notez si pot spune ca este foarte util pentru ca eu sa fiu mai constient. In plus, antrenez si mentalul.


Cinci, sa ne inconjuram de persoane pozitive si sa ii lasam in pace pe cei care sunt prea prinsi in tot felul de probleme. Eu pot spune ca majoritatea prietenilor si oamenilor cu care interactionez sunt fiinte constiente, pe calea transformarii la nivelul constiintei.


Sase, sa actionam pentru a ne urma pasiunea si nu doar sa ramana un concept mental. Eu in prezent pot spune ca imi urmez pasiunea de a oferi informatii si a ajuta la transformarea cuantica, urmand ca pe viitor sa ma dezvolt mai mult. E important sa nu zicem superflu, "Da ar fi bine sa faci ce iti place", sau "Imi urmez pasiunea dar n-o sa am bani" sau "Inca nu sunt pregatit", adica tot felul de convingeri limitative. Sau alta ar fi "Numai in America merge sa vorbesti asa". No, sunt doar convingeri limitative.

Sapte, sa lasam mintea fizica la locul ei si sa ne deschidem cu inima pentru a iubi si a ne descide catre cat mai multe fiinte posibil. Incep sa fac din ce in ce mai mult asta.


Eight, tendintele agresive le putem transforma in creativitate. Scris, arta, muzica, pictat, orice ne pasioneaza. Agresivitatea e doar o dorinta de a actiona, e YANG-ul din fiecare. Nu e nevoie de ganduri negative. 


Nine, tehnica iertarii este foarte importanta. Adica, sa spunem eu iert toate persoanele din viata mea care mi-au facut "rau" si ma iert pe mine in interactiunea cu ele. Am practicat si pot spune ca nu e usor, cere dedicare si e ca la dentist. Cu cat mai devreme incepi, cu atat mai usor e. Orice persoane neiertat iti poate dezechilibra chakra emotionala.


Ten, sa fim constienti ca suntem o parte din Dumnezeu, Creatia nefacand lucruri inutile si daca existam inseamna ca avem un rost. Sa iesim din aroganta de a ne crede slabi, separati, nenorocosi, etc. Asta practic mai mult in prezent, incredere si intelegerea faptului ca toti facem parte din Sursa si suntem interconectati.


11, sa fim foarte atenti la convingerile noastre, sa le notam pe foaie pentru a vedea ce credem noi cu adevarat si ce am preluat de la parinti, societate, institutii, etc. Si am vazut ca e util sa facem asta periodic si cu pixul in mana, notat pe foaie. Am descoperit ca eu creadeam ca nu am o convingere negativa si de fapt o aveam si pana nu am notat n-am descoperit. De exemplu, convingerea negativa era ca nu pot face suficienti bani urmandu-mi pasiunea. SI mi-am aratat ca nu este asa, ca pot face suficienti bani. Deci, nu e de umplutura lucrul pe convingeri, nu e doar ceva New Age ce suna bine, trebuie luat pixul si notat, apoi e mai usor. 


12, lucrul pe frici. Adica sa vedem exact care sunt fricile noastre, tot cu pix si foaie.


13, sa sustinem sistemele alternative si sa gandim in afara cutiei. Adica sa nu credem ca sistemul actual va fi la infinit in forma sa din prezent. Aici m-am implicat in crearea unui sistem alternativ de Barter.


O sa mai revin cu sugestii, daca aveti si voi le puteti scrie la comentarii si daca sunt ok (in perceptia mea), le voi posta pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu