marți, 21 august 2012

Ponta: Băsescu m-a sunat pe 11 iunie şi mi-a spus "Gata, de azi ies la luptă cu Guvernul şi cu USL"


Premierul Victor Ponta a declarat, marţi, la TVR, că a doua zi după alegerile locale a fost sunat de preşedintele Băsescu, iar acesta, pe un ton "agresiv", i-a spus că va începe lupta cu Guvernul şi USL, iar el crede că acesta a procedat aşa din cauza rezultatelor electorale bune ale USL şi slabe ale PDL.



Ponta: Băsescu m-a sunat pe 11 iunie şi mi-a spus "Gata, de azi ies la luptă cu Guvernul şi cu USL"
Ponta: Băsescu m-a sunat pe 11 iunie şi mi-a spus "Gata, de azi ies la luptă cu Guvernul şi cu USL" / FOTO: Mediafax
"Hai sa va destainui un lucru. Imi amintesc perfect. Pe 10 iunie au fost alegerile locale. Pana in data de 10 iunie, intr-adevar, presedintele Basescu a fost foarte retras, asa cum trebuie sa fie un presedinte in mod normal. Pe 10 iunie, USL a obtinut o victorie neasteptata chiar si pentru noi, au fost zone in care nu credeam ca o sa castigam... Pe 11 iunie, luni, presedintele Basescu m-a sunat, pana atunci mai vorbisem la telefon, si, pe un ton foarte agresiv, mi-a spus "Gata, s-a incheiat, de azi ies la lupta cu Guvernul si cu USL-ul". Asa ca, sa stiti, nu noi l-am ridicat din liniste, ci rezultatul de pe 10 iunie, victoria uriasa a USL si probabil rezultatul foarte slab al PDL, l-a facut pe Basescu sa-mi spuna asta si, practic, de a doua sau a treia zi a inceput batalia", a povestit Victor Ponta.


Sursa:  REALITATEA.NET

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu