sâmbătă, 4 august 2012

De ce nu vedem in exterior schimbarile pe care le simtim in interior?


Stiti ce este interesant? Ca noi care stim mai multe informatii privind saltul cuantic, transformarile din prezent, inca ne lovim de o bariera. Adica pare sa aiba impact o informatie, lumea citeste ce spunem si maine mai mult sau mai putin o luam de la capat. Fiindca inca nu exista un momentum suficient in spate. Asa ca m-am gandit pentru mine "What should i do?". Oricum fac aceleasi lucruri de 3 ani de zile, dar poate cumva nu am cea mai buna abordare? Si tot uitandu-ma in mine, am vazut ca inca nu sunt mari schimbari exterioare, pentru ca noi inca avem provocari personale si convingeri limitative. Una dintre ele ar fi ca nu sunt suficienti oameni care sunt pe aceeasi vibratie cu mine. Not true. Sunt suficienti, si da in Romania, eu am intalnit destui oameni. 

Provocarea e sa duci mai departe vibratia comuna pe care o creezi cu ei. Cele mai multe discutii raman la nivel de idee (de ex. comunitati autointretinute), nu fiindca nu ar fi bani, resurse, etc, ci fiindca nu te armonizezi de fapt cu persoanele cu care spui ca ai vrea sa fii intr-o comunitate. Este perceptia mea ca noi inca nu suntem suficienti de amplii, pentru a-i include si pe altii. Si atunci ce-i de facut? Pai, continuam sa facem aceleasi lucruri, pana cand reusim. Am vazut ca multe persoane cu care am vorbit, asteapta o schimbare, dar au aceleasi job-uri, fac aceleasi lucruri si din cand in cand, atunci cand se simt Down cum zic americanii, isi imagineaza tot felul de schimbari (care intr-adevar se vor intampla peste 10-20-30 de ani), fara a vedea ce "trebuie" sa facem in momentul de fata.

In perceptia mea, "trebuie" sa continuam sa citim informatii, sa ne curatam, sa fim persoane mai pozitive si iubitoare si sa integram sinele umbra.

Pe partea de informatie, eu voi continua sa ofer carti si materiale traduse de mine, si dupa introducerea relativ ampla, o sa vorbesc putin despre ele.

Dupa cum probabil ati vazut, eu promovez 3 carti, adica Prisma din Lira, Seth Vorbeste si Legea lui Unu. Prisma din Lira ne ajuta sa ne intelegem adevarata mostenire (intergalactica), citind Seth Vorbeste veti lucra foarte mult cu convingerile voastre (depasindu-le pe cele negative) si Legea lui Unu este o carte care ne ajuta sa ne sporim discernamantul (intre pozitiv si negativ).

Toate cele 3 carti sunt fundamentale, ele fiind foarte citite in SUA si alte tari.

Asadar, din punctul meu de vedere, aceste informatii chiar sunt utile si benefice in aceste momente de transformare, ramane doar sa le citim. Pentru ca inca suntem in sistemul financiar actual, ele au un pret adica 30 de lei (toate cele 3 in format electronic). Cine doreste sa le comande, va rog trimiteti un mail la triplu_metafizica@yahoo.ro si va vom spune in ce cont sa trimiteti banii. 
Pentru o prezentare mai ampla a cartilor, intrati pe urmatorul link:  

Daca chiar vreti ca astfel de informatii sa ajunga pana la urma in constiinta colectiva si peste cativa ani sa fie studiate in scoli, licee, facultati (why not?), atunci aratati-va interesul in prezent.
Sursa: salt-in-constiinta.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu