marți, 7 august 2012

CUM SE VA FACE TRECEREA IN 4D SI IN 5D - MESAJ SFATUITOAREA

De multe ori m-am intrebat cum se va face trecerea efectiva a noastra in 4D sau in 5D. Am citit fel de fel de informatii si de scenarii, care din care mai ciudate, dar parca nici o informatie nu imi dadea acel sentiment ca am inteles cum sta treaba de fapt.
Drept urmare, am cerut dragilor mei Ingerasi sa imi comunice, daca trebuie sa stiu, aceasta informatie si sa imi spuna cum se face trecerea intr-o dimnesiune superioara si ce se va intampla cu oamenii care raman in 3D.
Raspunsul a fost ata de simplu, incat m-am mirat ca nu am inteles si singura pana acum.
De fapt, trecerea in 4D si in 5D se va intampla pentru fiecare in parte, in mai multe valuri si aceasta trecere este de fapt o evolutie a fiecarei persoane. Este vorba de o evolutie atat de mare, incat acum doar se poate visa la ea.
Vom ajunga sa ne folosim creierul aproape in totalitate si ADN-ul se va modifica intr-adevar, incat vom fi total diferiti de cei de acum. Modificarile vor fi atat de mari, incat vom fi capabili sa cream cu puterea gandului. De aceea este foarte important ca cei care gandesc rau sa se schimbe sau sa dispara. Va inchipuiti ce s-ar intampla altfel?
Nu vom pleca nicaieri de pe planeta noastra, dar si ea este vie si va face saltul transformarilor impreuna cu noi.
Cei care nu vor dori sa se schimbe, vor fi eliminati sau mai bine zis se vor elimina singuri, nerezistand la cresterea tot mai mai mare a vibratiilor transformarii si la transformarile in sine.
Tot acest proces al transforarii si inaltarii nu se va intampla de azi pe maine, ci va dura o perioada mai mare de ani, pentru a permite cat mai multor oameni sa se deschida si sa evolueze. In aceata perioada vom fi supusi la multe incercari, pentru ca este stiut ca oamenii evolueaza doar dupa ce trec prin necazuri. Cei care vor reusi sa isi ridice vibratiile si sa isi invete lectiile, se vor ilumina si se vor face trecerea si pe ei nu ii vor mai afecta celelalte incercari si transformari care se vor petrece pe Pamant. ei vor fi in legatura cu Divinitatea si vor juta la inaltarea celorlati si a planetei.
Dupa cum se vede treaba, nici nu vom muri, nici nu vom parasi planeta. Totul depinde doar de noi. Cat de repede se va intampla trecerea in alta dimensiune depinde de fapt, de puterea noastra de intelegere si de acordare la Divinitate.
Asadar dragii mei, nu avem altceva de facut, decat sa ne indeplinim fiecare misiunea noastra cu care am venit pe acest Pamant si sa incercam cat putem noi de bine sa fim mai buni si mai iubitori. Atunci, tyotul se va intampla repede si lin.
Sa ne rugam Bunului Dumnezeu sa ne lumineze si sa ne ajute in evenimentele ce vor veni!

Scris de Sfatuitoarea

2 comentarii:

  1. Dimensiune a 5-a incepe cu planul eteric- un taram invizibil, aflat dincolo de cel astral si mental. Este Poarta catre Inima.
    Aici sunt toate campurile aurice ale tuturor obiectelor si entitatilor.
    Putem avea un corp fizic de 4D, dar sa dim deja in 5d. Insa, de aici....corpul uman nu mai exista in forma pe care o stim noi, carbonica, din densitatea acesta.
    Va fi necesara o conversie a corpului de carbon ( compus din atomi de carbon) intr-unul de siliciu.
    Daca doresti informatii mai detaliate asupra tranzitiei, poti sa citesti seria de carti a lui Sal Rachele.

    In "Viata la frontiera cunoasterii", explica cun se va face tanzitia.

    RăspundețiȘtergere