joi, 2 august 2012

Ce am inteles eu din tehnicile oferite de Bashar


De vreo cateve zile am revenit in clasa 1 si m-am pus sa reiau conceptele lui Bashar. In primul rand, ce pot spune este ca am crezut ca aplic multe din conceptele date de Bashar, care sunt universale de fapt, noi suntem mereu sustinuti de creatie, in orice situatie. Am descoperit ca mintea fizica credea ca aplica acele concepte, pe cand multe le-am lasat pe dinafara.




O sa le enumar asa cum imi vin acum, pe puncte.




1. Creatia este automata, nu trebuie sa incerci sa creezi ceva, se intampla oricum. Adica, noi manifestam automat fara a fi constienti de cum manifestam, este ca si digestia din corpul nostru, o functie intrinseca.

2. Tu esti in control, chiar si atunci cand crezi ca nu esti. Fiindca de fapt creezi experienta de a fi in afara controlului, asa cum creezi orice experienta in 3-D, in care pari a fi deconectat de Sursa.




3. Definitiile si Convingerile tale determina realitatea pe care o experimentezi. Adica nu exista o realitate empirica / obiectiva, daca ceva nu merge in viata ta, schimba definitiile si convingerile. De exemplu, Abundenta nu inseamna neaparat bani, ci Capacitatea de a atrage ce ai cu adevarat nevoie in viata ta. Schimbi definitia, se schimba realitatea ta. 




4. Nu incerca sa faci ceva, fiindca atunci vei manifesta doar ideea de a incerca, fa pur si simplu. Inca un exemplu ca suntem sustinuti de creatie neconditionat.




5. Urmareste-ti pasiunea pe cat de mult poti pe parcursul unei zile, apoi daca entuziasmul tau se schimba, mergi in directia pe care ti-l arata. Adica entuziasmul / pasiunea este acul unei busole, care te indreapta catre tine.




6. Foloseste-te de puterea iluziei, nu ceda iluziei pentru putere. Adica lumea 3-D este creata ca si o iluzie in care noi invatam, nu invers, adica noi sa incercam sa manipulam ceea ce este iluzoriu.




7. Raspunde diferit la circumstante ce par a fi aceleasi si dupa un timp se vor schimba si circumstantele.




8. Manifestarea nu este creatia a ceea ce nu este deja aici. Adica sa fii constient de ceea ce este deja, sa fii mai constient de ceea ce este deja, de ce se intampla, nu de ceva din exterior.




9. Exista o comunicare constanta intre mintea superioara si mintea fizica. Ea trimite constant informatii, noi le putem bloca prin convingerile noastre. MINTEA SUPERIOARA - CUM? MINTEA FIZICA - PERMISIVA. Adica sa lasi mintea superioara sa fie ghidul, nu sa impovarezi mintea fizica cu sarcini care nu sunt ale ei.

10. Viata este neutra, noi ii dam sensul pe care il dorim si acesta e darul Creatiei.

11. Respecta-ti vechile convingeri, nu sari fara parasuta daca nu stii ca poti zbura. Nu invalida un pas sau o convingere.

12. Multe convingeri sunt bagaje care nu iti apartin. Adica nu prelua convingeri care nu sunt ale tale. 

Am observat ca este util ca atunci cand ascultam materiale si lucram cu noi, sa le notam si pe foaie, pentru a inchide circuitul, pentru a le aduce mai aproape de ce traim zi de zi. Altfel simti ca intelegi ce spune cineva, dar raman la nivel mental. Daca scrii, am obs ca indeile sunt mai aproape de 3-D, de lumea fizica. 




Bashar are mult mai multe concepte care functioneaza pentru ei si functioneaza si pentru noi, daca le lasam. Si am redescoperit ca aceste concepte nu sunt doar concepte, ca functioneaza in felul in care au fost transmise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu