vineri, 27 iulie 2012

Fost angajat FMI: Mi-e ruşine că am avut legătură cu această organizaţie


Economistul Peter Doyler, fost angajat al Fondului Monetar Internaţional, a trimis în urmă cu o săptămână  scrisoare către fostul său angajator, în care declara că îi este "ruşine că a avut orice legătură cu această organizaţie".

Fost angajat FMI: Mi-e ruşine că am avut legătură cu această organizaţie
Fost angajat FMI: Mi-e ruşine că am avut legătură cu această organizaţie
Scrisoarea a fost făcută publică de CNN, iar prin intermediul televiziunii Doyle acuză instituţia că favorizează interesele Europei, lăsându-le pe plan secundar pe cele ale întregii lumi, scrie Huffington Post.
De asemenea, economistul scrie şi că FMI-ul nu a luat nicio măsură concretă pe fondul unor urgenţe financiare "teribile". Deşi instituţia a primit în timp util avertismente cu privire la criza din zona euro, aceasta nu a luat măsurile cuvenite, citează Huffington Post.

Doyle nu este singurul care acuză FMI-ul că nu s-a mobilizat pe fondul semnelor care anunţau catastrofa financiară din 2008. Un raport intern al instituţiei confirmă spusele economistului. Mai precis, raportul arăta că în august 2007, FMI-ul anunţa un climat favorabil în economia globală.

În scrisoare, Doyle mai critică şi faptul că poziţia de Director Executiv al FMI tinde să îi revină numai unui european, de aceea deciziile instituţiei favorizează vizibil zona euro.

Sursa:  REALITATEA.NET



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu