joi, 19 iulie 2012

DUPA 9/11, SE REPETA POVESTEA SIMBOLURILOR PREVESTITOARE PENTRU JO DE LA LONDRA 2012 REFERITOARE LA NOUA ORDINE MONDIALĂ ŞI NOUL IERUSALIM ( II )

Întocmai cum atacurile din 11/9/2001 şi 7/7/2005 au fost descrise cu anticipaţie în diferite filme şi programe de televiziune, un atentat de mare anvergură este prefigurat în exact acelaşi mod şi în cazul Jocurilor Olimpice din Londra 2012:
- În luna august 2008, tot la BBC a fost difuzată o mini-serie din 6 episoade intitulată Spooks – Code 9 (Agenţii secreţi (Fantomele) – Codul 9), în care era înfăţişat un atac nuclear pe stadionul olimpic din Londra. Trailerul acestui mini-serial (trailer ce a fost repetat de nenumărate ori în acea perioadă) arăta într-adevăr stadionul olimpic plin de oameni şi apoi explozia unei bombe nucleare care devasta întreaga Londră, contaminarea radioactivă ce urma după aceea etc. Date fiind sincronicităţile anterioare (care au anunţat evenimentele din 11/09/2001 şi din 7/7/2005), mulţi cercetători şi-au pus în mod firesc întrebarea: a fost oare acest mini-serial un alt exemplu ce se înscrie pe linia numeroaselor cazuri în care anumite programe de televiziune sau opere de ficţiune au revelat cu anticipaţie ceea ce urma să se petreacă ulterior? Pentru a răspunde la această întrebare, trebuie analizat cu atenţie mesajul serialului respectiv şi, într-adevăr, dacă îl studiem cu atenţie ne vom da seama că el conţine 3 detalii foarte încărcate cu simbolismul „iluminaţilor”, detalii care ne dau serios de gândit.
Un prim element în această direcţie este reprezentat de două scene importante, în care este scos în evidenţă faimosul „ochi care supraveghează totul”, sau privirea „fratelui mai mare” (Big Brother).
-
zion
Ori acest ochi care supraveghează totul (simbol definitoriu al „iluminaţilor”) este acelaşi cu ochiul de pe bancnota de 1 dolar şi el are funcţia de a revela, celor „iniţiaţi”, că evenimentele ce îl însoţesc (în cazul de faţă, evenimentele prezentate de serialul Spooks – Code 9) sunt planificate pentru a avea loc în viitorul apropiat, în realitate!
zion
De fapt, prin intermediul acestor imagini, planificatorii din umbră ai acestor evenimente malefice vor şi să creeze o anumită stare de acceptare subconştientă a lor în conştiinţa maselor, deoarece este binecunoscut faptul că atunci când noi vedem anumite imagini, chiar dacă ele sunt produsul unei ficţiuni (cum este cazul unui film artistic de exemplu), la nivel subconştient apare un gen de „acceptare” a imaginilor respective, deoarece subconştientul nostru nu face deosebirea dintre ficţiune sau imaginaţie şi realitate. Altfel spus, la nivel subconştient oamenii vor fi „programaţi” într-o anumită măsură să creadă că ceea ce ei văd în filmul respectiv poate avea loc şi în realitate. S-ar putea chiar afirma, în această direcţie, că cel mai simplu mod de a crea această acceptare subconştientă este prezentarea a ceea ce se intenţionează şi se planifică pentru viitor, sub forma unei ficţiuni! De altfel, chiar numele acestui serial (Spooks – Code 9) indică faptul că este vorba de un mesaj secret (de un cod sau, mai precis, de un mesaj codat). Iar „mesajul codat” poate fi chiar acela că povestirea terifiantă prezentată aici este plănuită să aibă loc în realitate. Numărul 9 este un număr des utilizat de către „iluminaţi”, el fiind prezent spre exemplu şi în data atentatului din 11/09 (sau, în sistemul american de scriere a datei, 9/11) 2001.
O altă incidenţă numerică foarte semnificativă din cadrul acestui serial este revelată chiar în episodul-pilot: unul dintre personaje solicită în mod straniu (fără să existe vreo explicaţie logică pentru aceasta) un răgaz de exact 5 ore şi 30 de minute pentru a-l identifica şi găsi pe asasinul colegului său. Şi el adaugă după aceasta: „deci, 330 de minute”. Care să fie oare semnificaţia acestui interval de timp atât de mult subliniat în episodul introductiv al acestui film? Răspunsul la această întrebare reiese cu uşurinţă, aproape de la sine, atunci când realizăm faptul că dacă scriem cifra 0 la o dimensiune mai redusă în comparaţie cu celelalte cifre şi în partea de sus a rândului, atunci numărul 330 se va transforma în 33° -adică gradul 33, care după cum ştim cu toţii este gradul cel mai înalt din francmasonerie. Ori, asocierea (în cadrul filmului) a acestui grad masonic cu căutarea criminalului (făptaşului) poate fi o aluzie suficient de transparentă (pentru „iniţiaţi”) a faptului că autorii (încă necunoscuţi, la acea dată) care au plănuit şi care totodată controlează din umbră evenimentele anticipate de film sunt francmasonii, ei fiind în realitate autorii acestui „mesaj codat” al filmului!
De asemenea, este profund semnificativ şi faptul că „ochiul care supraveghează totul” apare atât pe coperta a două cărţi publicate de creatorul acestui serial (David Wolstencroft)
zion
cât şi pe pagina web a grupului care a produs serialul Spooks – Code 9, grup numit
Kudos:http://www.kudosproductions.co.uk/home.
zion
Numeroşi observatori au arătat că utilizarea atât de frecventă (aproape obsesivă) a „ochiului care vede tot” (adică a simbolului preferat al „iluminaţilor” francmasoni) atât de creatorul cât şi de producătorul acestui serial ce anticipează o catastrofă umanitară în timpul Jocurilor Olimpice din acest an nu poate fi doar o banală coincidenţă, iar aceasta cu atât mai mult cu cât chiar şi cele două mascote oficiale ale Jocurilor Olimpice din Londra ne oferă o trimitere cât se poate de evidentă la acest simbol masonic. Mai mult decât atât, ele nu au, fiecare, decât un singur ochi!
zion
La fel, într-un mod cel puţin curios la prima vedere, dar profund semnificativ în acest context, ochiul atoatevăzător de pe bancnota de 1 dolar se regăseşte şi în forma triunghiulară a proiectoarelor stadionului olimpic din Londra! După toate aceste fapte şi dovezi, chiar şi un sceptic inveterat ar avea mari dificultăţi în a admite că nu ar fi vorba aici decât de o „întâmplare” sau de „simple coincidenţe”.
zion
Pe de altă parte, un cercetător independent, Rik Clay, a demonstrat deja, dincolo de orice îndoială, că în sigla Jocurilor Olimpice din Pekin 2008 a fost codat cuvântul Zion (Sion).
zion
Iată acum că exact acelaşi termen (Zion) poate fi descifrat la o analiză atentă şi în sigla oficială a Jocurilor Olimpice din Londra, în segmentul care vrea să reprezinte anul 2012.
Să fie oare doar o banală coincidenţă faptul că numele Zion (Sion) poate fi identificat în emblemele ultimelor două Jocuri Olimpice? Şi, mai mult decât atât, cum se poate explica prezenţa punctului suplimentar (deasupra i-ului din Zion) în sigla de la Londra, deoarece el este complet inutil aici, nefiind evident nevoie de niciun punct în scrierea anului 2012? Trebuie să precizăm aici că termenul Zion (Sion) este, atât în tradiţia ebraică cât şi în francmasonerie, o referire la „cetatea celor aleşi” – aceeaşi referire o întâlnim şi în filmul Matrix, unde în Zion trăiau supravieţuitorii (sau „cei aleşi”) din rândurile omenirii, care erau închişi însă într-o buclă spaţio-temporală infernală.
După toate aceste dezvăluiri, ne putem desigur pune întrebarea firească: de ce constituie oare Jocurile Olimpice un eveniment atât de important în planurile satanice ale „iluminaţilor” francmasoni şi în ceea ce ei numesc „întoarcerea regelui”? În afara faptului că acest eveniment sportiv mondial focalizează atenţia a multe sute de milioane de oameni şi că el atrage în acelaşi loc un număr foarte mare de oameni, o explicaţie de natură ocultă este aceea că această manifestare planetară reprezintă totodată pentru „iluminaţi” ocazia organizării şi realizării unor ritualuri malefice de mare amploare. Într-adevăr, ceremoniile de deschidere şi de închidere a Jocurilor Olimpice pot fi privite din acest punct de vedere ca veritabile ritualuri magice, care au puterea de a focaliza conştiinţele a sute de milioane de oameni asupra aceluiaşi eveniment, care este încărcat în felul acesta cu o energie psihomentală uriaşă, energie ce se urmăreşte apoi să fie catalizată şi direcţionată în scopurile dorite de către „iluminaţii” francmasoni!
Referitor la acest gen de evenimente catastrofale ce pot avea loc în viitorul apropiat pe planeta noastră, Cartea Apocalipsei din Biblie menţionează apariţia unor bizare creaturi (sau mai degrabă instrumente ori arme de distrugere) prin care este cu putinţă să fie realizat procesul de exterminare a multor fiinţe umane. Este vorba, ne spune Biblia, de creaturi „întocmai ca nişte lăcuste, care aveau puterea de a ucide toţi oamenii ce nu aveau pe frunte pecetea lui Dumnezeu.” Iar cu privire la „strategul” procesului de distrugere pe care aceste stranii instrumente de exterminare în masă îl pot declanşa, Apocalipsa precizează: „Peste ele domnea ca împărat îngerul Adâncurilor, care în evreieşte se cheamă Abaddon iar în greceşte Apollion).” (Apocalipsa, 9.11) – este demn de remarcat aici şi sincronicitatea care corelează acest verset din Apocalipsă (9.11) cu atentatele din 11 septembrie (9/11, în scrierea americană a datei) din New York, anul 2001.
În plus, se mai spune în unele comentarii ale Apocalipsei că aceste creaturi ale întunericului şi distrugerii („lăcustele”) erau marcate la rândul lor cu un anumit simbol ce imită într-un mod inferior (sau, altfel spus, maimuţăreşte) „pecetea lui Dumnezeu” de pe frunţile celor aleşi (această „pecete” este, din punct de vedere iniţiatic, o aluzie suficient de transparentă la deschiderea şi dinamizarea „celui de-al treilea ochi” sau ochiul din mijlocul frunţii – ĀJÑA CAKRA): simbolul care „amprentează” aceste creaturi ale distrugerii este „ochiul care vede tot”, simbolul preferat al „iluminaţilor” francmasoni, ce se regăseşte printre altele şi pe cele două mascote ale Jocurilor Olimpice din Londra.
Prin urmare, acest „înger al abisurilor” şi al întunericului care este desemnat sub numele de Abaddon marchează şi apariţia Anticristului sau aşa-numitul „prinţ al infernului”, care este aşteptat de „iluminaţii” satanici să vină şi să instaureze noua lor ordine mondială după ce mai întâi a creat şi a declanşat un genocid planetar pentru a reduce drastic populaţia acestei planete, deoarece în felul acesta omenirea ar putea fi complet controlată de ei („elita” francmasonică şi satanică).
Trebuie să precizăm însă foarte clar că nu vrem să sugerăm sub nicio formă că zeul solar Apollo din mitologia greacă (zeu care este numit Apollion în textul Biblic) ar prezenta atribute şi caracteristici malefice, infernale; este vorba în acest caz de o pervertire şi o denaturare a energiei solare şi a dinamismului solar (YANG). Această pervertire poate fi întâlnită şi în unele curente deviate din tradiţia Cabalei, în care entitatea angelică guvernatoare a Soarelui (sau Spiritul Solar), care este identificată în mod tradiţional cu Arhanghelul Metatron, este asociată aşa-numitului „pătrat magic” al Soarelui precum şi „cifrei Fiarei” (666) deoarece suma tuturor numerelor care intră în componenţa acestui pătrat (este vorba de toate numerele naturale de la 1 la 36) este 666 (în plus, suma tuturor numerelor de pe fiecare linie sau coloană precum şi de pe cele două diagonale ale pătratului este şi ea constantă: 111).
zion
Subliniem încă o dată că este vorba în acest caz de o deviere şi de o interpretare deformată, răstălmăcită şi profund malefică a simbolismului solar, întocmai cum, spre exemplu, în India a existat secta temuţilor Thug-i, criminali care pretindeau că o adoră pe KALI şi că toate crimele oribile precum şi tâlhăriile pe care le săvârşeau le-ar fi fost „inspirate” de însăşi marea zeiţă KALI, când în realitate ei erau instrumentele inconştiente ale unor entităţi infernale ce doar le dădeau aparenţa legăturii cu KALI (sau, cu alte cuvinte, aceste entităţi infernale doar o maimuţăreau pe KALI).
- Un alt exemplu: în anul 2010, scriitorul şi jurnalistul Tom Cain a publicat un întreg dosar dedicat ameninţării nucleare la care sunt expuse Jocurile Olimpice din Londra. În acest studiu, el a imaginat scenariul exploziei a două bombe nucleare cu ocazia acestui eveniment: una pe stadionul olimpic şi cea de a doua în celebra piaţă Trafalgar (Trafalgar Square) din centrul Londrei. Este interesant de menţionat însă aici faptul că numele adevărat al lui Tom Cain este David Thomas (Tom Cain este doar un pseudonim cu care acest autor îşi semnează lucrările). Ori, după cum afirmă numeroşi cercetători care au studiat secta „iluminaţilor” francmasoni (printre aceştia numărându-se şi David Icke), „iluminaţii” din gradele superioare ale acestei ierarhii satanice se numesc pe ei înşişi „fii lui Cain” (după cum ştim, în Biblie Cain este primul fiu al lui Adam, care şi-a ucis cu sânge rece fratele mai mic, Abel). Din această cauză, cei care cunosc în profunzime aceste aspecte consideră că nu poate fi vorba de o simplă coincidenţă în faptul că autorul unui studiu ce prezintă scenariul unor ipotetice atacuri nucleare în timpul Jocurilor Olimpice din Londra şi-a ales pseudonimul Cain şi că (având în vedere că numele Cain este în acest caz numele de familie) el este, simbolic, un „fiu al lui Cain”. Prin urmare, este foarte plauzibilă ipoteza (vehiculată de mulţi cercetători) că de fapt Tom Cain face parte el însuşi din secta „iluminaţilor” şi că a avut drept misiune informarea tuturor colegilor săi „iniţiaţi” în simbolismul ocult al „iluminaţilor”, cu privire la aceste cumplite planuri malefice. În plus, Tom Cain a declarat într-un interviu că tatăl său a fost un diplomat care a avut legături foarte strânse cu serviciile secrete. În aceste condiţii, apare ca fiind cel puţin straniu că un autor în strânsă legătură (prin intermediul tatălui său) cu serviciile secrete a ales să scrie, sub un pseudonim având foarte puternice conotaţii francmasonice şi ale sectei „iluminaţilor”, un material ce descrie ipotetice atacuri nucleare la Londra în timpul Jocurilor Olimpice din acest an.
Aceste aspecte devin şi mai tulburătoare, ba chiar cutremurătoare, dacă sunt corelate (aşa cum face şi autorul videoclipului de pe Youtube la care ne-am referit anterior) cu un raport oficial al fundaţiei Rockefeller, raport care a fost publicat în anul 2010 sub titlul Scenarii pentru viitorul tehnologiei şi al dezvoltării internaţionale. La pagina 34 a acestui raport este scris: „Nimeni dintre noi nu a fost pregătit să trăiască într-o lume în care se pot produce cu o frecvenţă tot mai accelerată catastrofe de mare anvergură. Astfel, deceniul 2010-2020 a fost supranumit pe bună dreptate „deceniul nenorocirilor” deoarece bombele deflagrate la Jocurile Olimpice din 2012 au ucis 13000 de persoane”.
Este fără îndoială şocant, chiar şi pentru sceptici, faptul că acest raport ce descrie scenarii şi prognoze pentru viitorul apropiat al omenirii provine de la fundaţia Rockefeller, despre care se cunoaşte deja că joacă un rol determinant în elaborarea strategiei malefice de instaurare a aşa-numitei „Noi Ordini Mondiale” a „iluminaţilor” satanici. Şi de ce a fost aleasă oare cifra exactă de 13000 de morţi? Răspunsul la această întrebare este foarte simplu: în simbolismul „iluminaţilor” francmasoni, numărul 13 joacă un rol foarte important deoarece el este asociat, la fel ca în sistemul iniţiatic al Tarotului, cu moartea şi distrugerea – trebuie să precizăm însă că în cadrul tradiţiei Tarotului, pe lângă aceste conotaţii distructive numărului 13 îi mai este asociată şi funcţia de transformare, renaştere, reînnoire şi regenerare pe toate planurile (inclusiv spiritual), precum şi aceea de reînviere întru spirit.
zion
Un alt exemplu semnificativ ne este oferit de filmul 2012 (apărut în anul 2009) al regizorului Roland Emmerich (care este creatorul şi a altor celebre filme de ficţiune apocaliptică:Independence Day, The Day After Tomorrow, Godzilla, Stargate). În 2012, există o scenă în care personajul principal caută, într-o rulotă de camping, o hartă care să-i indice locul exact în care ar putea fi la adăpost de „sfârşitul lumii”. Prima hartă pe care o ia este însă planul metroului londonez, dar ceea ce este straniu şi fără nicio explicaţie logică este faptul că deşi el ştie foarte bine că nu aceasta este harta pe care o căuta şi în ciuda presiunii uriaşe la care este supus (trebuie să plece cât mai urgent de acolo deoarece locul respectiv este ameninţat de o distrugere iminentă) el deschide în întregime acea hartă (planul metroului din Londra) – de care nu avea, subliniem, nicio nevoie – ba chiar o aduce în prim-plan, aproape ostentativ, pentru ca ea să ne fie cât mai vizibilă şi mai clară.
zion
Dat fiind deci absurdul evident al acestui gest complet inutil şi în flagrantă contradicţie cu întregul comportament foarte practic şi inteligent al personajului, ne putem întreba pe bună dreptate dacă acea scenă vizează în realitate transmiterea unui anumit „mesaj codat” şi realizarea unei legături între anul 2012 (titlul filmului) şi un anumit eveniment catastrofal care ar urma să se producă în acest an în metroul londonez.
Un alt film de science-fiction, V de la Vendetta, realizat de regizorul James McTeigue în anul 2006, poate aduce mai multă lumină în acest caz. Romanul de benzi desenate care a constituit baza scenariului fraţilor Wachowski (cei care au creat şi trilogia Matrix) nu face niciun fel de aluzie la vreun atac cu arme biologice sau chimice în metroul londonez: aceste elemente au fost adăugate de scenarişti „ca o referire istorică” (filmul a apărut la numai un an după atentatele din 7/7/2005 din metroul londonez).
Este de asemeni cel puţin straniu că atât atentatul din 11/09 2001 din New York cât şi cel din 7/7 2005 din Londra au avut loc la numai câteva luni (sau, respectiv, săptămâni) după ce au fost realizate, exact în locurile respective care au fost ţinta atentatelor (World Trade Center şi metroul din Londra), diferite exerciţii de securitate ce au urmat exact aceleaşi scenarii care au fost realizate apoi întocmai, la scurt timp după aceea! De exemplu, în anul 2003, serviciile de urgenţă din Londra au participat la un exerciţiu de simulare a unor atacuri chimice şi biologice, exerciţiu care a fost numit „Operaţiunea Osiris”. Ori, având în vedere importanţa zeilor egipteni (şi a triadei Isis-Osiris-Horus în particular) pentru simbolismul „iluminaţilor” masoni, alegerea acestui nume (amintim aici faptul că în mitologia egipteană zeul Osiris a fost sacrificat şi omorât de către zeul Set, trupul său fiind apoi tăiat de acesta în numeroase bucăţi) nu poate să fie considerată nici ea o simplă „coincidenţă”, mai ales dacă ne gândim că mitologia şi religiile antice nu constituie în general o preocupare profundă a organelor de politie şi securitate, nici măcar ale celor britanice.
Concluzia care se desprinde în urma tuturor aspectelor pe care le-am prezentat în acest articol (precum şi în urma faptului că ipotezele avansate de cercetările şi studiile independente pe care le-am citat sunt într-un anumit sens confirmate de comunicatele oficiale foarte recente care atrag atenţia asupra posibilităţii unor atentate cu ocazia Jocurilor Olimpice din Londra de anul acesta) este aceea că „iluminaţii” francmasoni mizează foarte mult pe acest eveniment planetar (Jocurile Olimpice) pentru a încerca să dea, folosindu-se de teroarea declanşată de aceste posibile „atentate teroriste”, o lovitură decisivă omenirii actuale şi să determine în felul acesta instaurarea (sub pretextul – ce este reluat aproape obsedant în filmul V de la Vendetta – că toate acestea „sunt pentru protecţia noastră”) aşa-zisei „Noi Ordini Mondiale”, care în acele condiţii cumplite va trebui, preconizează ei, să fie acceptată de toate naţiunile şi popoarele.
Toate documentele şi sursele pe care le-am citat sugerează deci cu putere faptul că un atentat de mari proporţii ar putea avea loc anul acesta la Londra, în timpul desfăşurării Jocurilor Olimpice, atât în satul olimpic şi pe stadionul olimpic cât şi în metrou. Cu toate acestea, dacă un număr suficient de mare de oameni vor fi avertizaţi şi vor deveni astfel conştienţi de ameninţarea acestui pericol major pentru pacea planetei, „iluminaţii” vor fi nevoiţi (pentru a nu se da astfel în vileag) să renunţe la acest plan diabolic. În felul acesta, respectivele atentate nu se vor mai produce şi un număr foarte mare de vieţi omeneşti vor fi salvate.
Jocurile Olimpice din Londra pot oferi aşadar o importantă ocazie pentru ca planurile malefice ale „iluminaţilor” satanici să fie puse în aplicare în vederea întronării „prinţului acestei lumi” (Anticristul) în fruntea aşa-zisei „Noi Ordini Mondiale”, iar un scenariu posibil al acestei acţiuni satanice ar putea fi cel descris în creaţiile artistice sau în prognozele tehnologice şi sociale pe care le-am amintit anterior: un atentat de tip nuclear, chimic sau bacteriologic. În această direcţie, există unele voci care afirmă că în cursul acestui atentat ar putea fi asasinată şi regina Angliei, precum şi o parte a familiei regale. Aceasta ar declanşa un conflict foarte acut şi ireconciliabil între diferitele popoare şi culturi ale planetei, conflict în urma căruia vor fi pierdute şi ultimele resturi de libertăţi individuale pe care le mai aveau oamenii.
Dincolo de toate acestea, oricât de mari ar fi forţele oculte malefice pe care aşa-zişii „iluminaţi” le vor declanşa, dacă tot mai mulţi oameni vor deveni conştienţi de aceste criminale manevre de culise şi le vor da în vileag, nu numai că ele nu se vor mai putea realiza, dar întregul plan de instaurare a „Noii Ordini Mondiale” va fi zădărnicit şi, cu ajutorul lui Dumnezeu, omenirea va putea trece într-o etapă evolutivă superioară fără a mai fi necesară traversarea evenimentelor cumplite care au fost profetizate în Apocalipsă. Referitor la aceasta, cunoaştem cu toţii semnele dumnezeieşti care au marcat răspunsul divin la rugile colective ce au fost realizate în cadrul şcolii noastre de yoga şi de aceea ştim că putem avea speranţe îndreptăţite în această direcţie. Pe această linie trebuie înţelese şi informaţiile pe care le-am sintetizat în acest material.
yogaesoteric.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu