marți, 31 iulie 2012

Declaraţia HALUCINANTĂ a lui Antonescu despre Băsescu


Preşedintele interimar, Crin Antonescu, a declarat, marţi, că este dezgustat de comportamentul preşedintelui suspendat Traian Băsescu şi deloc impresionat.




Crin Antonescu şi Traian Băsescu
Crin Antonescu şi Traian Băsescu / FOTO: Mediafax
Întrebat cum comentează afrimaţia lui Traian Băsescu potrivit căreia "aceia care au organizat lovitura de stat eşuată trebuie să răspundă în faţa instituţiilor statului", Crin Antonescu a spus: "Am nişte cuvinte pentru a califica, dar nu îmi permit să le folosesc de aici. (..) Traian Băsescu ameninţă de când îl ştiu şi, de când mă ştiu. (..) Teama există în orice om, aşa cu există speranţa, curajul, problema este dacă o învingi sau nu. Eu am învins-o de mult şi ameninţările lui
Traian Băsescu nu mă impresionează personal, mă dezgustă, pentru că este incalificabil ca un om care a fost şef de stat, care vrea să mai fie, care este supus acestui examen public, să ameninţe".


Sursa: REALITATEA.NET

Un comentariu:

  1. E icredibil tupeul acestui individ, alias Cacarau, ce nu stie decat sa improaste cu dejectiile-i genealogice pe cei care-i stau in cale . Dupa ce a ajuns la cotroceni prin abuz si nelegiuire cu 0.009 voturi contra 5.124 mai are nesimtirea si tupeul sa mai apara in public..

    RăspundețiȘtergere