miercuri, 2 noiembrie 2011

OZN pe cerul de noapte Artesia NM - 29 octombrie 2011

Prima dată am crezut că acest lucru a fost o stea, deoarece nu a părut să se mişte. Spotted doar peste partea de sus a casei mele. M-am dus în interiorul pentru a merge la toaletă şi apoi am văzut ca zboară direct peste mine când m-am întors afară.
Am început să filmez. Cu excepţia dată când le-am semnalat, au fost de mai multe ori atunci când totul a devenit strălucitoare. Parerea mea de strălucire a ecranului a fost de la obiect. Le-am semnalat de două ori şi numai de două ori foarte repede şi fază a fost îndreptată departe de el.
Ori alte ecranul luminat este un mister pentru mine. Nu a fost în spaţiu, astfel încât să nu un satelit şi a făcut nici un sunet.
*
Sursa şi autor:   (youtube)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu