sâmbătă, 15 octombrie 2011

NOI SUNTEM CA SUDISTII DIN "PE ARIPILE VANTULUI", CAND S-AU DUS LA PICNIKUL DE LA 12 STEJARI

Mai tineti minte romanul si mai ales filmul " Pe aripile vantului"? De cateva zile, nu imi dau pace imaginile cu picnikul si mai ales cu ce s-a intamplat pana seara, cand ar fi trebuit sa fie balul. Ce s-a intamplat? Simplu: s-a terminat o lume, ca sa lase loc haosului, care sa permita la randul lui instalarea unei alte lumi.
Azi am inteles, de ce printre grijile cotidiene legate de copii, de cauciucuri de iarna, de subventie la caldura ... etc., mintea mea se incapatana sa nu uite acele scene din film.
NOI NE AFLAM IN ACEST MOMENT LA PICNIKUL DE LA 12 STEJARI!
Atunci cand am realizat, nu am stiut ce reactie sa am. Dragii mei Ingeri Veghetori si scumpul meu sot, mi-au trimis mesajul acesta, stiind ca il voi intelege foarte bine, deoarece in urma cu ceva timp, discutasem cu sotul meu si analizasem cum intr-o zi, se poate schimba soarta unui popor.
Acum, se pare ca se va schimba mai mult decat soarta unui popor.
Si daca aveam cel mai mic dubiu, l-am auzit pe Etienne Davignon, preşedintele influentului grup Bilderberg, cum declara foarte nonsalant, ca Romania nu ar trebui sa aiba probleme in viitor, daca ei vor rezolva problema Greciei si o vor rezolva in 10 zile.
Cum o vor rezolva in 10 zile? Sa fie legat de asa zisa revolta : OCUPATI WALL STREETsau Ocupati ce strada sau piata importanta aveti in tara voastra? E cam putin! Dar mai marilor lumii le trebuie un motiv ca sa declare anarhia si ca este nevoie de o schimbare mondiala, care sa conduca la o schimbare de conducere.
Dar parca e cam putin! Daca mai garnisim totul cu ceva cutremure mari, cu eruptii vulcanice provocatoare de tsunami, cu decretare de stare generala de necesitate sau martiala (Doamne fereste!), si poate un mic-mare conflict armat, care sa degenereze in razboi mondial, cred ca avem tabloul complet al unei situatii care nu poate duce decat la schimbarea oranduirii si inlocuirea ei cu alta.
Cu alte cuvinte, chiar suntem ca in " Pe aripile vantului", la picnik.
Ce am putea face noi? Pai in primul rand sa nu ne lasam dusi de val si sa ne ferim cat putem sa le facem jocul, adica sa nu participam la revolta lor manjita; sa incercam sa ne pastram credinta in Dumnezeu, indiferent de situatia sau situatiile in care vom fi pusi, si mai ales, lucrul cel mai greu de conceput si de facut pentru marea majoritate din noi, sa ne pastram vibratiile cat mai sus. Cu alte cuvinte, sa incercam sa ne bucuram cu ceea ce avem si sa ne punem speranta in mainile lui Dumnezeu, pentru ca El isi are planul Lui Divin cu fiecare din noi si degeaba ne infricosam noi si incercam sa controlam totul, pentru ca nu asta este treaba noastra.
Sa cautam in fiecare din noi puterea de a fi asa cum ne vrea Dumnezeu, adica buni, blanzi, iubitori, marinimosi cu cei din jur si sa avem curajul sa Il lasam pe El sa ne hotarasca soarta noastra a fiecaruia, asa cum ne-a fost harazit inca de dinainte de a ne naste!
Dumnezeu sa ne ajute pe noi toti sa trecem cu bine peste incercarile care vor veni!
Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Scris de Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu