vineri, 23 septembrie 2011

Cometa Elenin, este o nava imensa care se afla intr-o calatorie intergalactica

ELENIN VORBESTE...
Articol preluat de Peter
Am auzit despre tot ce se spune (dezinformeaza ) in legatura cu Elenin. Sfatul meu este : uitati de Elenin/Niburu.....
" Exista extremisti care spun ca eu aduc distrugere sau o mare curatare pe Pamant. Nu este asa. Eu aduc o mare  curatare interioara". Toate lucrurile se schimba cu ajutorul constiintei, asa cum totul este constiinta si noi vibram la un nivel mai inalt, multumita multor lucratori in lumina si odata cu sosirea codurilor luminii, schimbarilor in sistemulplanetar si in sistemul solar.
Galaxia, universulsi lumile din lumi sant una. Noi ne-am mutat in octave suficient de inalte , nefiind necesar un scenariu apocaliptic. Vor mai exista schimbari ale pamantului si dezastre, acestea depinzand de cat de agresiva sau blanda este constiinta. in loc sa ne ingrijoram de posibile scenarii ale distrugerii, mai bine ne concentram pe creatia pozitiva. Alegeti sa fiti undeva unde loveste o cometa sau un tsunami sau unde erupe un vulcan? Ce doriti sa creati pentru voi insiva si pentru umanitate? Voi creati prin iubire si gandurile si imaginile voastre pozitive. " Eu vin sa aduc schimbarea , nu din exterior, ci din interior, schimbare mare, incepand cu luna noua in leu, pe 27 septembrie, pana la luna noua din scorpion, 26-27 octombrie si sfarsitul iadului universal, 28 octombrie. Eu voi veni prin voi". Pe 31 octombrie avem Beltane in emisfera sudica , a unei noi lumini si fertilitati si Hallowmas in emiosfera nordica si voalurile dispar. " Eu lucrez cu stelele si planetele langa care ma aflu, asa cum intru mai aproape de Pamant. Noi raspundem de asemenea la energia care rezulta din Pamant si vedem lumina devenind din ce in ce mai puternica in jurul Pamantului. Multa purificare a fost si este facuta in taramurile inalt dimensionale , pentru a pregati Pamantul pentru schimbarea sa in noul ciclu si in noul sistem solar. Cu Draco si Oficus acum in cer, ca si portale si Pamantul raspunzand si fiind intr-o noua frecventa, totul se intampla intr-o clipa. Asa cum treceti prin planul galactic si va intoarceti, totul
este rezolvat. Eu va aduc vesti bune ale schimbarilor care exista acum, nu saptamana viitoare sau anul viitor, ci acum".
Sursa :
www.evenstarcreations.com
Sursa: eulinterior.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu