miercuri, 13 iulie 2011

Experiente la granita dintre viata si moarte avute de copii

ndeO femeie, al carui nume nu contează, a avut o experienta la granita dintre viata si moarte (EGVM) cand era copil. Era insa foarte cinica in legatura cu ceilalti care trecusera prin experiente similare, deoarece nu se simtea deloc atrasa de atmosfera foarte sensibila intalnita la majoritatea reuniunilor despre EGVM. Dupa cum afirma, “daca sceptici ca mine nu vorbesc, nu vom intelege niciodata adevarata natura a experientei”.Ea s-a dovedit a fi o mina de aur, cu informatii impartiale. Experienta ei a fost una directa: “Aveam 8 ani, cand aproape ca ma inecasem in piscina. Imi amintesc un vid negru si profund. Apoi, deodata, a aparut o lumina stralucitoare si am simtit un puternic sentiment de pace. imi amintesc ca am vorbit cu lumina si m-am straduit sa raman in lumina. Dar mi s-a spus ca acel lucru nu este inca posibil. Atunci m-am intors in corp”.
Ea avea o teama de moarte foarte scazuta si un entuziasm de viata foarte puternic. Un raspuns dat la o intrebare este ilustrativ: “Fiecare zi pentru mine este spectaculoasa. Fiecare zi este un rasarit de soare. Iubesc viata. Mi se pare ca totul are un sens”.
Un barbat a pus la indoiala convingerea ca toate EGVM ale copiilor sunt placute sau fericite. El povesteste ca experienta sa din copilarie i-a lasat un sentiment de uluire si spaima. Iata ce se spune: “Ma invarteam prin apa, cand am simtit ca m-am lovit la cap. Am plutit in afara corpului meu. Am vazut-o pe mama, care era intr-o panica totala. Tipa la fratele meu si-i spunea ca m-a omorat impingandu-ma inauntru. Am simtit ca trebuie sa ma intorc inapoi in corpul meu, dar aveam o retinere, deoarece imi era teama ca o sa dau de necaz pentru ca ne jucam unde nu ar fi trebuit. Deodata, am auzit o voce spunind: Te intorci, avem alte planuri pentru tine”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu