sâmbătă, 25 iunie 2011

Unii oameni ar trebui sa nu moara niciodata…

Acest articol apartine www.digerate.blogspot.com
Acum 2 ani de zile, pe 25 iunie, pentru mine au murit Muzica si Dansul. Au plecat dintre noi o data cu cel mai mare artist al tuturor timpurilor. Poate sunt subiectiva. Fie! Michael Jackson a reprezentat pentru mine apogeul. Chiar daca imi plac enorm de multi cantareti si multe genuri muzicale… am avut, am si voi avea tot restul vietii un respect imens pentru omul care a inventat muzica pop moderna. Si dansul. Si povestile video din spatele melodiilor. Omul care a devenit legenda cum s-a urcat pe scena, de la doar cativa ani. A fost supranumit Regele muzicii pop. A fost supranumit “Masina de dans”. A fost cel mai mare perfectionist pe care omenirea l-a vazut. Un artist ce-si respecta publicul, considerand ca foarte bine nu e suficient. Arta lui trebuia sa fie perfecta! Altfel nu era multumit. Adolescenta fiind, cand l-am descoperit pe Michael, am considerat ca aud Muzica insasi. Imbinata cu Dansul. Mai aproape de oameni ca niciodata, suficient de simple cat sa le inteleaga toata lumea, indiferent de limba, religie si localizare pe glob. Cand am aflat ca a murit am fost extrem de trista, o parte din acea tristete o mai resimt si astazi. Si totusi, desi emotiile se estompeaza in timp, nu va mai fi nimeni ca el. Nu am avut bani sa ma duc la concertele lui din Romania. Cu atat mai putin pe afara. Permanent m-am gandit ca el va ramane neschimbat, neimbatranit, si va da noi si noi concerte, in timp ce eu voi creste si voi avea ocazia sa-l vad facand miracole pe scena. Din pacate… Michael a murit acum 2 ani. Nu o sa ma gandesc ce muzica ar mai fi putut scrie acest geniu muzical si coregrafic. O sa spun doar ca :
Unii oameni ar trebui sa nu moara niciodata…
 
]Daca v-a placut acest articol nu uitati sa-l distribuiti mai departe. Multumesc.

Sursa: Digerate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu