duminică, 12 iunie 2011

“Succesuri” lipsite de “esece”

Acest articol apartine www.digerate.blogspot.com
Conform unei stiri Agerpres aflu ca reprezentantii statului roman nu stau degeaba. Ei muncesc cat timp noi, ceilalti, ne distram. Astazi, duminica si sarbatoare religioasa, vamesii muncesc. Uneori pentru ei, uneori pentru regine, si foarte rar pentru stat. Dar, asa cum spuneam, li se mai intampla sa presteze si in beneficiul angajatorului- cum ar veni vamile romane. Astazi au descoperit, la biroul vamal Otopeni-calatori, o persoana care incerca sa traficheze bani. Nu a declarat toate sumele aflate asupra sa astfel incat deontologii vamesi au controlat-o si i-au confiscat banii. Si i-au dat si o amenda. De fericire am inceput sa socotesc:
-mizam pe cresterea pensiei mamei (de la aproximativ nimic la 10.000 de euro pe luna);
-o suma pe care mi-ar oferi-o statul roman, in calitatea mea de intelectual neocupat, pentru un start-up in domeniul jurnalistic- cum ar veni sa-mi deschid o taraba cu editoriale, popular numita ziar;
-si multe altele.
Va dati seama! Daca am fost anuntati public despre “succesurile” lipsite de “esece” ale vamesilor romani… inseamna ca e vorba despre multi multi bani. Deci, sa socotim:
-au fost confiscati 3.200 de dolari americani;
-au fost confiscati 2.000 de euro;
-s-a aplicat o amenda contraventionala de 3.000 de lei.
Hm! Ma tem ca atat pensia mamei, cat si planurile mele de viitor trebuie sa mai astepte. Totusi, putem incadra aceasta captura la “succesuri” ale statului roman…
Daca v-a placut acest articol nu uitati sa-l distribuiti mai departe. Multumesc.

Sursa: Digerate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu