miercuri, 29 iunie 2011

Stabilește-ți scopurile!


„Speranța nu e un lux, ci o datorie. Să speri nu înseamnă să visezi… ci să-ţi transformi visele în realitate. Binecuvântaţi sunt cei ce visează vise şi sunt dispuşi să plătească preţul traducerii lor în realiate. Cât despre mine, nu aleg să fiu un om obişnuit. Este dreptul meu să fiu cât de neobişnuit pot. Sunt în căutarea prilejului, nu a siguranței. Vreau să-mi asum un risc calculat, să visez şi să construiesc, să cad şi să reuşesc. Refuz să-mi vând imboldul de viaţă pe nimic. Nu-mi schimb libertatea pe binefaceri şi nici demnitatea pe o mâna întinsă. Nu mă voi pleca înaintea nici unui stăpân, nu mă va copleşi nicio ameninţare. Moştenirea mea este verticalitatea, mândria şi curajul de a gândi şi de acţiona pe cont propriu. Asta ca să mă pot bucura de avantajele propriei mele creaţii şi să înfrunt lumea cu curaj, spunând: EU AM FĂCUT ASTA!. Vreau să vă urez ceva. Presupun că, prin convenţie, ar trebui să vă urez … succes şi fericire pentru tot restul vieţii. Dar este prea uşor să măsurăm lumea prin succes şi fericire. Aş dori să vă urez să daţi un sens restului vieţii dumneavoastră…”
(Napoleon Hill – „Think And Grow Rich”)
Un material interesant de urmărit:
Stabileste Ti.scopurile

Felicitări Cristi!
sursa: cristi-neacsu.com
         http://www.scribd.com/doc/56737609/Stabileste-Ti-scopurile
Sursa: Esența vieții … între adevăr și iluzie…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu