duminică, 19 iunie 2011

O ANIVERSARE TRISTA

 Nu stiu cum au trecut 40 de zile fara tine, iubirea mea!
Si mai ales nu stiu cum am supravietuit fara tine in aceste 40 de zile!
Mie greu sa iti privesc chipul in fotografii si mai ales imi este greu sa realizez ca nu mai vii acasa si se lumineaza casa, asa cum se intampla cand tu intrai pe usa !
Stii ca, ti-am zis odata, ca atunci cand ascultam aceasta melodie, te vedeam pe tine, pentru ca desi iti simteam inima si sentimentele, tu nu stiai cum sa ti le exprimi. De atunci, ai inceput in fiecare zi, sa imi zici ca sunt frumoasa, si cred ca zambetul meu iti multumea de fiecare data.
Nu-ti pot uita chipul tau minunat, atunci cand iti priveai fetele si cand te jucai cu ele.
Stiu ca tu veghezi asupra lor si ne privesti pe toti si sunt convinsa ca vei fi langa noi toti si ne vei veghea, asa cum discutam noi de atatea ori.
Inca nu am invatat sa traiesc fara tine si sincer, nici nu imi doresc acest lucru, pentru ca stiu ca esti langa mine, doar ca esti in alt mod ca pana acum.
Te iubesc si te rog sa nu te superi, daca nu inteleg mereu bucuria de a fi trecut dincolo, in IMPARATIA INGERILOR, ALATURI DE DUMNEZEU!

Cu multa dragoste si dor,
Sotia ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu