vineri, 24 iunie 2011

Începe cu tine


Următoarele cuvinte au fost scrise pe mormantul unui preot anglican (1100) în criptele abaţiei Westminster:
"Când eram tânăr şi liber şi imaginaţia mea nu avea limite, visam să schimb lumea.
Îmbătrânind am devenit mai înţelept şi am descoperit că lumea nu se mai poate schimba. Atunci mi-am mai redus din obiective şi am decis să-mi schimb doar ţara.
Dar, la fel, şi ea părea de neclintit. Ajungând la apusul vieţii, într-o ultimă încercare disperată, mi-am propus să schimb doar familia mea, să-i schimb pe apropiaţii mei, dar, din păcate nu mai aveam pe nimeni.
Şi acum, când mă aflu pe patul de moarte, dintr-o dată îmi dau seama: dacă m-aş fi schimbat eu mai întâi, cu exemplul meu aş fi schimbat familia, apoi, inspirat şi stimulat de ea, as fi putut să fac bine ţării mele, şi, cine ştie, poate chiar aş fi reuşit să schimb lumea."

http://www.sfantacrucebacau.ro/spiritual/rugaciuni/381-incepe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu