miercuri, 8 iunie 2011

DE CE VOR SA SCHIMBE IMPARTIREA ADMINISTRATIVA? CARE ESTE MIZA?- PASAREA PHEONIX?

De cateva zile ma uit cu uimire si ma intreb, ce Dumnezeu au astia in cap, de vor sa schimbe impartirea administrativa  a tarii in regiuni sau voievodate !
Bine ca nu vor sa o schimbe in pasalacuri sau descalecari sau mai stiu eu ce!
Oare care este miza? De unde graba asta? Sa credem argumentatia cu economia si accesarea fondurilor europene, sau cu mafiile instalate la conducerea judetelor?
Pai nu inteleg! Care mafii sau familii de interese? Prefectii sunt alesi de popr? Nu. Parca eu asa stiu sau am ramas eu in urma cu informatiile?
Voi va inchipuiti, cum ar fi daca, doamne fereste, ai avea nevoie de vreo "hartie" de la " judet" sau voievodat sau regiune? Cati kilometri trebuie sa bati tu, amarastean, care de abia acum iti permiti sa te deplasezi niste zeci de kilometri ? Atunci va trebui sa mergi niste sute de kilometri... o nimica toata, doar statul face economie!
Care economie?  Cu locuri de munca? Cu fonduri "date cu cap" ?
Oare chiar asa de creduli ne cred astia?
Oameni buni, miza sunt alegerile! Atat! Da, alegerile! De ce? Simplu. Hai sa ne gandim logic.
Exista judete, unde mai sunt oameni, care nu le sunt loiali, unde exista intr-adevar prefecti si alti angajati, care nu tin cu ei. Acestia, mai mult ca sigur, vor incerca sa le strice" ploile" cu aranjatul, ca sa nu zic furatul voturilor.
Cred ca si-au facut socoteala, si nu ajunge sa "aranjeze" votul doar in judetele portocalii. Deci, cineva, care are o minte... sclipitor de diabolica, a venit cu ideea asta: reorganizarea teritoriela.
Ce nu inteleg eu, este cum de nici un lider al opozitiei nu si-a dat seama pana acum.
Bai nene, daca nu va treziti, va manaca astia pe paine si nu-i mai dati jos in veacul vecilor amin!
Amin pentru noi, desigur!
Acum incep sa am confirmarea viziunii, pe care am avut-o la ultimele alegeri, ca daca iese Basescu presedinte, atunci, nu va ramane piatra pe piatra in tara asta si o sa ajungem praf si pulbere.
De, cine stie, poate vom fi ca pasarea Pheonix.
Doar, sa ne lase cenusa in pace, atat le mai cerem, sa nu cumva sa le vina ideea sa o imprastie si pe asta in cele patru zari...

Scris de Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu