joi, 23 iunie 2011

Dacă mi-aş putea trăi din nou viaţa


M-aş fi culcat sa mă odihnesc atunci când mă simţeam rău, în loc să pretind că pământul se va opri dacă eu nu voi fi la post pentru o zi.
Aş fi ars luminarea roz sculptată ca un trandafir în loc să o las să se topească în camară.
Aş fi vorbit mai puţin şi aş fi ascultat mai mult.
Aş fi invitat prieteni la masă chiar dacă e o pată pe covor şi canapeaua trebuie ştearsă.
Aş fi mâncat pop-corn în camera "bună" şi nu mi-aş mai fi făcut atâtea griji din cauza prafului când cineva vroia să aprindă focul în şemineu
Mi-aş fi făcut timp să-l ascult pe bunicul povestind din tinereţile lui.
N-aş fi insistat niciodată să mergem cu geamurile maşinii închise într-o zi frumoasa de vară doar pentru că părul meu a fost proaspăt coafat şi fixat.
Aş fi stat întinsă pe pajişte cu toate petele de iarba.
Aş fi plâns şi râs mai puţin privind televizorul şi mai mult privind viaţa.
Dar, cel mai mult, să am o a doua şansă la viaţă, aş preţui fiecare moment, l-as privi cu adevărat...l-aş trăi... Nu m-aş mai agita atât de mult pentru lucruri meschine şi mărunte.
Nu vă faceţi griji din cauza celor care nu vă simpatizează, sau mai mult, cine ce face. În schimb, să preţuim prietenii pe care îi avem şi oamenii care ne iubesc.
Să ne gândim la lucrurile cu care Dumnezeu ne-a binecuvântat şi la ceea ce facem în fiecare zi să ne îmbunătăţim mintea, trupul, sufletul, emoţiile.

 de Emma Bombeck (scrisa după ce a aflat că se stinge de cancer)
http://www.sfantacrucebacau.ro/spiritual/rugaciuni/386-din-nou-viata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu