marți, 17 mai 2011

S-a micsorat intervalul zilei? Voi ce simtiti?

Eu asa consider. Si i-am mai intrebat si pe altii si multi simt la fel. Nu toti insa. N-am abordat subiectul pana acum caci tot de la o vreme s-au bagat in seama tot soiul de autori new age care „explicau stiintific” ca ziua s-a scurtat, dar veneau cu argumentele lor ratacite. Asa ca preferam sa accept la eventual ca doar mi se pare …
Iata insa ce spune ucenicul cuviosului Paisie Aghioritul, Ieromonahul Isaac in Video – EXCEPTIONAL INTERVIU cu Ieromonahul Isaac, UCENICUL CUVIOSULUI PAISIE AGHIORITUL: „Daca luam buletin sau pasaport sau orice altceva are legătură cu pecetluirea, s-a terminat. Imparatia lui Dumnezeu nu o mai vedem …”:
„… dar Dumnezeu nu ne va lăsa, ne va ajuta. Va micşora zilele, va micşora intervalul zilei.”
Parintele nu vorbeste de un oarece viitor indepartat …
Voi ce parere aveti?
 
Sursa: Saccsiv’s Weblog

COMENTARIU PROPRIU:
Cred ca si voi ca si mine cunoasteti Teoria spiralei timpului. Este logica si se simte pe zi ce trece.
Pot sa va spun ca in cateva mesaje pe care le-am primit de la Arhanghelul Mihail, acesta a facut referire foarte clar la momentul "cand timpul se va fi oprit". Aceste este un punct de referinta, intrucat, este cunoscut faptul ca timpul nostru difera de timpul divin.
Tot intr-un mesaj de la Arhanghelul Mihail, mi s-a spus ca Dumnezeu va face ca zilele de dinainte de oprirea timpului, " sa treaca ca o clipita", pentru a ni se usura suferinta.
Atunci poate  nu am patruns foarte bine intelesul acestui mesaj. Acum, cand am simtit ce inseamna suferinta, credeti-ma pe cuvant,  tot ceea ce imi doresc  este ca timpul sa treaca cat mai repede, pentru a se instala obisnuinta si poate intelegerea.
Nu vreau sa ma gandesc cum ar fi daca o zi ar fi la fel de lunga ca in copilarie, cand ajungeam sa ma plictisesc in vacanta de vara.( cred ca si voi va amintiti, cei mai "copti")
Sa ne rugam Bunului Dumnezeu sa ne ajute si sa ne dea puterea de a depasi toate dificultatile timpului ce va sa vina.

Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu