luni, 2 mai 2011

Rugaciune pentru indeplinirea dorintelor

Sfanta Inima a lui Isus Hristos ajuta-ma grabnic,nu ma
lasa,caci eu te slavii incunostiind pe toata lumea de minunea
ce ai facut cu mine.
Iti sarut picioarele Tale sfinte sangerande,spal cu
lacrimile mele toate ranile primite si astept cu credinta in
suflet ca in aceasta rugaciune (de 25 de zile) sa iti apleci
ochii milostivi si asupra mea. Amin
www.credinta-mea.ro/rugaciuni/.../rugaciune_pentru_indeplinirea_dorintelor/

38 de comentarii:

  1. cine nu crede in dumnezeu si nu a fost ascultat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inima credinciosului cu lacrimi de sange se roaga! cind se roaga crediniciosii ortodoxi pentru iertarea pacatelor celor adormiti , pina si cei mai osinditi din iad au parte de racoare !

      Ștergere
  2. Incercati si o sa vedeti cat de folositoare este aceasta rugaciune!
    Sfatuitoarea

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca o spui cu credinta sunt sigur ca Dumnezeu te va ajura,daca o spui doar asa sa fie spusa mai bine nu o rostesti..deci va urez succes la toti.Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. la vreme de necaz , alt ajutor nu ai decat de la Bunul Dumnezeu,"rugaciunile " te ajuta sa mergi mai departe.Doamne Ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu ne-a lasat o arma de mare pret pentru a lupta cu necazurile vietii: RUGACIUNEA.

    Iti multumesc pentru comentariu.

    Dumnezeu sa te binecuvanteze!

    Sfatuitoarea

    RăspundețiȘtergere
  6. DOAMNE AJUTA
    AM ACESTA RUGACIUNE , DE FF MULTZI ANI , O SPUN MEREU DE LA 1 LA 25 A LUNII ,LUNA DE LUNA .
    AJUTA , ORCE RUGACIUNE ... SPUSA LA DURERE , LA DORITZA DE A AJUTA PE CINEVA :DIN FAMILIE , DIN CUNOSCUTZI ,SI CHIAR ,,CUNOSCUTZI,, NUMAI DE PE NET , PTR DUSHMANI , PTR. ORCE DORINTZA , ORCE .
    RUGACIUNILE NU POT FACE RAU .
    SANATATE , SI TOT BINELE , CA SCRIETZI ACESTE RUGACIUNI .
    RODICA-SHTEFANIA , REGGIO EMILIA ,ITALIA .
    stefania_rodica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa iti lumineze viata cu multe, multe bucurii!

    Cu mult drag,
    Sfatuitoarea

    RăspundețiȘtergere
  8. ACEASTA MINUNATA RUGACIUNE O SPUN EU CA MAMA DE MAI MULTE ORI IN FIECARE ZI.AM SFATUIT-O SI PE FETITA MEA OANA-CRISTINA CARE VA MERGE LA UN CONCURS GREU ,SA O SPUNA.II ESTE FOARTE TEMA ,TIMPUL ESTE SCURT PENTRU A SE PREGATI CUM SE CUVINE,IN PARALEL TREBUIE SA MEARGA SI LA SCOALA.DACA NE PUTETI AJUTA CU UN SFAT SAU SA ADAUGAM SI ALTE RUGACIUNI, VA RUGAM SA NE SCRIETI.FETITA MEA VA RUGAT DIN SUFLET SA VA RUGATI SI PENTRU EA, PENTRU DATA DE 23 SI 28 .02.2013 ATUNCI VA AVEA LOC PROBA SCRISA, DUPA CARE PROBA ORALA.
    DUMNEZEU SA VA BINECUVANTEZE.AMIN.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai puteti dvs. ca parinti sa rostiti PARACLISUL MAICII DOMNULUI, iar ea sa ceara ajutorul Ingerilor atat la concurs, cat si ori de cate ori merge la scoala sau are de facut ceva.
      Sigur ca ma voi ruga pentru succesul Oanei. Deja am facut-o si o voi face in continuare.
      Daca mai aveti intrebari, scrieti-mi pe adresa de mail:

      sfatuitoarea@gmail.com

      Dumnezeu sa va binecuvanteze!
      Cu mult drag,
      Sfatuitoarea

      Ștergere
  9. Sarut mana si va multumesc din suflet.Am mai multa incredere in mine cand stiu ca dumneavoastra ma ajutati si va rugati pentru mine.
    Cu mult respect,
    Oana

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna,ma numesc Emanuela Radu dar nu am inteles un lucru cand ne spunem dorinta in aceasta rugaciune? si ajuta chiar la orice ? cat de greu ar fii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Elena,
      Rugaciunea ti-o fixezi in minte.
      Ajuta la lucruri bune, care nu contravin lui Dumnezeu si destinului.

      Ștergere
  11. Draga Sfatuitoarea am si ieu o rugaminte (am un necaz )si as vrea sa vorbesc cu dumneavoastra ,putem vorbi pe mail ? Doamne ajutane ! Sonya

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur draga mea!
      Scrie-mi pe adresa de mail:

      sfatuitoarea@gmail.com

      Ștergere
  12. Pana astazi nu am gasit acest site "Sfatuitoare"......multumesc Bunului Dumenezeu ca ma luminat si am gasit aceste frumoase rugaciunii. Si nu in ultimul rand, iti multumesc draga Sfatuitoarea ca existi. Doamne ajuta la toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc draga mea pentru cuvintele minunate!
      Dumnezeu sa te binecuvanteze!

      Ștergere
    2. Buna ziua!
      Vreau sa va spun ca sunteti minunata! Cum pot lua legatura cu Dvs pentru o problema personala?

      Ștergere
  13. -RUGACIUNEA ESTE HRANA SUFLETULUI NOSTRU-SA FITI BINECUVANTATA LAUDAT SA FIE NUMELE DOMNULUI ISUS HRISTOS

    RăspundețiȘtergere
  14. BUNA ZIUA AM INTRAT PE PAGINA DVS AM VAZUT MULTE UNA DIN RUGACIUNI AM SI SCRISO CEA DE 25 DE ZILE ,,,, VA MULTUMESC PT POSTARI

    RăspundețiȘtergere
  15. Numele meu este Tessy, eu vreau să folosesc acest mediu pentru a depune mărturie despre cum m-am întors prietenul meu după 8 luni de separare, eu și prietenul meu s-au despărțit pe 12 august, deoarece el a simțit că a fost inselat pe el cu un prieten de sex masculin al meu , am încercat tot ce am putut să-i explice el, dar el a plătit urechi surde, am fost devastată emoțional pentru că eu chiar îl iubesc. Am vazut un post pe internet despre un aparat de turnare vraja, care ajută oamenii să câștige înapoi dragostea lor a pierdut, la început m-am îndoit dacă ar fi fost real, pentru că n-am crezut în vrăji, dar a decis să-i dea un try, atunci când am contactat această fugă vraja, el ma ajutat să arunce o vrajă re-unire și i-am întors prietenul meu în termen de 48 de ore (2 zile). Contactati Rolă vraja mare pentru problemele tale de relație sau căsătorie prin e-mail drirediaherbalhome@gmail.com
    dacă sunteți acolo care trece prin oricare dintre
    aceste probleme enumerate mai jos:
    1) Dacă doriți ex-vă înapoi.
    (2), dacă aveți întotdeauna vise rele.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei femei / bărbați să fugi după tine.
    (5) În cazul în care doriți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să lega soțul / soției să fie
    al tău pentru totdeauna.
    (8) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) Cum ați fost scammed și doriți să recuperați ai pierdut bani

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua as vrea sa ma anutati cu niste raspunsuri sunt foarte trista si numi gasesc alinare in nimic .

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna draga sfatuitoare.Am mare nevoie de ajutor.Nu am pic de energie.Sunt tot timpul obosita si nu pot sa fac nimic.Am schibat serviciul cu unul aparent mai bine platit dar in final am ramas fara siguranta finaciara.Am nevoie de sfatul tau pentru deblocarea energetica,pentru limpezime in ganduri pentru alegeri potrivite.Te rog sa te rogi pentru mine si sa ma ajuti cu rugaciuni potrivite.Multumesc!Imail-ul meu este marianapreda43@yohoocom.Aici puteti sa-mi trimiteti sfaturile dsv in priavat .

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna draga sfatuitoare.Am mare nevoie de ajutor.Nu am pic de energie.Sunt tot timpul obosita si nu pot sa fac nimic.Am schibat serviciul cu unul aparent mai bine platit dar in final am ramas fara siguranta finaciara.Am nevoie de sfatul tau pentru deblocarea energetica,pentru limpezime in ganduri pentru alegeri potrivite.Te rog sa te rogi pentru mine si sa ma ajuti cu rugaciuni potrivite.Multumesc!Imail-ul meu este marianapreda43@yohoocom.Aici puteti sa-mi trimiteti sfaturile dsv in priavat .

    RăspundețiȘtergere
  19. RUGACIUNE MIRACULOASA PENTRU FECIOARA DIN JUQUILA
    (o aparitie miraculoasa a unei statui a Fecioarei facatoare de minuni dintr-o biserica din Mexic)

    Se face 9 zile la rind, in fiecare zi se aprinde o lumanare alba. In a noua zi publicati rugaciunea. Se pun 3 dorinte-una de bani(AFACERI) si doua imposibile. Ele se vor indeplini chiar daca nu va vine sa credeti.

    Rugaciunea:

    Maica iubita, sfinta Fecioara din Juquila
    Fecioara a sperantei noastre, iarta-mi pacatele pentru ca sint multe
    viata noastra e a ta, fereste-ne de tot raul
    si daca in aceasta lume de nedreptate, mizerie si pacat
    vezi ca viata noastra a luat-o razna
    nu ne abandona!

    Maica iubita protejeaza pelerinii
    Fii alaturi de noi in toate drumurile noastre!
    Acopera-i cu mantia ta pe sarmanii fara ajutor
    Si piinea care le-a fost furata, da-le-o inapoi!
    Fii linga noi toata viata noastra si
    elibereaza-ne de orice tip de pacat! Amen!

    Ii multumesc Fecioarei din Juquila pentru toate fravorurile primite! Amen!

    Se spune de 9 ori Bucura-te Marie

    Bucura-te Marie plina de har Domnul este cu tine
    binecuvintata esti tu intre femei
    si binecuvintat este rodul pintecelui tau Iisus.
    Sfinta Marie maica lui Dumnezeu
    roaga-te pentru noi păcătoșii
    acum si in ceasul mortii noastre.Amen!

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ma Numesc florica si am Mare nevoie de multe rugaciuni te rog, roagate pentru mine ( fericire,sanatate, O familie fericita, probleme financière,sunt multe lucruri care ma framanta multumesc sfatuitoarea rugaciunilor

    RăspundețiȘtergere
  21. Dumnezeu să vă binecuvânteze.
    Cu Stimă,
    Dumitrescu Vladimir Luchyan.

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu sunt Lexie și sunt atât de bucuros să las lumea să știe succesul să-mi ascundă relația. Secretul este Dr.Akpada și prin ajutorul lui am reușit să-mi iau iubitul în 48 de ore și de atunci relația noastră a fost perfectă. Cea mai bună modalitate de a vă reîntoarce relația este în contact cu Dr.Akpada (akpadatemple@hotmail.com) Și în 48 de ore veți fi bucuroși să-l contactați

    RăspundețiȘtergere
  23. Aveți nevoie de un împrumut de afaceri pentru a vă extinde afacerea? Aveți credit rău pe care doriți să-l rezolvați? Aplicați acum pentru un împrumut cu noi și obțineți aprobarea instantanee. Oferim un împrumut celor care se află în stres financiar, precum și pentru expansiunea afacerilor. Contactați-ne astăzi și obțineți aprobarea. Oferim tot felul de împrumuturi, cum ar fi împrumuturi personale, împrumuturi de afaceri, împrumut de credit rău, împrumut de acasă și împrumut auto. Contactați-ne oficial la adresa de e-mail de mai jos (consumerloanfirm@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  24. Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM VIAȚI EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna tuturor. Am vazut comentarii de la oameni care si-au luat deja creditul de la ANGGA DIMAN si apoi am decis sa-mi aplica recomandarile si doar cateva ore in urma am confirmat in contul meu personal o suma totala de 30.000 de dolari pentru care am cerut. Aceasta este o veste buna si sfatuiesc pe oricine care are nevoie de un împrumut real pentru a aplica prin e-mailul lor (anggadiman1@gmail.com) Sunt fericit acum ca am obtinut imprumutul pe care l-am solicitat

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna ziua prietenilor imi doresc sa impartasesc declaratia mea si sa spun cat de mult am fost de cand iubitul meu sa intors inapoi la mine din cauza marelui ajutor Dr. IZOYA a carui adresa de e-mail drizayaomosolutions@gmail.com mi-a fost oferita, sotul meu ma lasat in prima saptamana a lunii aprilie în acest an, deoarece credea că îl înșeală. Mi-a spus că prietenii lui i-au spus că am văzut pe altcineva când nu este în jur, am încercat să-l fac să înțeleagă că prietenii lui i-au mințit, dar nu mi-a dat șansa să-i explic că a fost cum ma lasat pentru o alta femeie. După o lună de separare am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar a fost foarte greu pentru mine să mă descurc, apoi am decis să îl contactez pe dr. IZOYA prin adresa de e-mail drizayaomosolutions@gmail.com pe care l-am întâlnit în acest an în 12 iulie căutați în căutarea ajutorului pentru a obține iubitul meu înapoi. Așa că a făcut o vrajă de dragoste pentru mine și a făcut iubitul meu să revină la mine în termen de 48 de ore. cu această mare bucurie în inima mea, vreau să spun un foarte mare mulțumesc Dr. IZOYA că este cel mai bun vrăjitor și este cea mai bună soluție.
    De asemenea, el se specializează pe următoarele probleme
    (1) Dacă vreți să vă întoarceți înapoi.
    (2) Să vindece HIV / AID sau boală asociată
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei ca femeile / bărbații să alerge după tine.
    (5) Dacă vreți un copil.
    (6) Sunteți antreprenor și doriți să câștigați contracte
    (7) Vrei să îți ceri soțul / soția să fie pentru totdeauna
    (8) Dacă aveți nevoie de ajutor spiritual.
    (9) Cum ai fost scamat și vrei să-ți recuperezi banii pierduți.
    (10) Opriți divorțul
    (11) Invocarea ritualului de bani
    (12) Câștigă alegerile

    RăspundețiȘtergere