miercuri, 18 mai 2011

Baiatul care a vazut Raiul

O poveste impresionanta a captivat atentia intregii lumi. Un baiat ce a supravietuit miraculos dupa un accident groaznic a stat doua luni in coma, timp in care sustine ca a fost in Rai.
Baiatul care a vazut Raiul si care a stat de vorba cu Iisus!
Kevin Malarkey era tatal fericit a patru copii in ziua in care a provocat un accident teribil din care fiul sau abia a scapat cu viata. In mod incredibil, Kevin spune ca accidentul a adus mai multe lucruri bune decat rele si ca daca ar putea schima trecutul, ar alege sa nu o faca.
Povestea micutului Alex Malarkey, “Baiatul care s-a intors din Rai”, a ajuns in topul celor mai bine vandute carti potrivit New York Times. In plus, a atras atentia intregii lumi.
Alex a suferit practic o “decapitare interna” – craniul sau s-a desprins de sira spinarii, toti doctorii find socati ca nu a murit pe loc.
Copilul nu doar ca a supravietuit, dar a devenit primul din lume ce a fost operat dupa metoda “Christopher Reeve”, reusind astfel sa respire fara aparate.
Povestea este insa si mai complexa. In care, Alex povesteste cum, in cele doua luni in care a stat in coma, a vizitat Raiul, a vazut ingeri care ii cara tatal din masina distrusa, s-a intalnit si a vorbit cu Iisus si a ascultat o muzica incredibila.
“Cand am ajuns in Rai, eram la poarta. Portile erau foarte inalte si erau albe. Totul era foarte stralucitor. Cand am ajuns inauntru, totul era si mai stralucitor, absolut perfect. Perfect este cuvantul meu preferat pentru a descrie Raiul” mai spun Alex.
Tatal sau, un om educat si fiu al unui cercetator, nu a crezut o boaba din povestile fiului. “Am crezut ca are traume la cap” spune Kevin. Desi nu isi mai aminteste nimic din accidentul propriu-zis, Kevin a aflat detalii chiar de la fiul sau. Alex spune ca statea alaturi de Iisus, undeva deasupra tuturor, privind cum pompierii ii scoteau corpul din masina si il puneau in elicopter.
Alex mai spune ca si-a auzit numele strigat de tatal sau, pe care l-a vazut apoi vorbind la telefon dar si cu un barbat imbracat in albastru din personalul elicopterului. Mama sa confirma ca asa s-au intamplat lucrurile.
Din ceea ce a vazut in Rai, Alex a povestit foarte putin. “Despre ce am vazut acolo am promis sa nu-i spun nici tatalui meu” se explica baiatul.
In anii ce au trecut din 2004, Alex a progresat remarcabil. Acum poate sa stea in picioare cu ajutorul unui cadru protector si poate chiar sa urce pe rampa cu ajutorul unui echipament special.
Tatal sau e convins ca isi va vedea copilul mergand din nou si spune ca dintre toti copii lui, cel mai putin il ingrijoreaza soarta lui Alex. “Am trait o serie de miracole, fiul meu va influenta lumea intr-un mod pozitiv” mai spune Kevin.
Sursa: ……Astro……

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu