duminică, 22 mai 2011

Anormal de normal pentru Romania

Acest articol apartine www.digerate.blogspot.com


Ce mult imi place sa locuiesc in Romania! Mai ales in ani electorali. Sau hai, preelectorali dar cu referendum inclus. Inainte de a-mi sari in cap ca au loc cheltuieli nejustificate… sa va explic ceea ce am vrut sa spun.
Sunt pe planeta de vreo 30 de ani. Scad primii 10 ani de viata pentru ca nu pot spune ca i-am petrecut in mod constient. Asa ca de 20 de ani incoace n-am mai vazut asa ceva. Ceva atat de bun. De mai bine de o luna de zile, cel putin o data pe saptamana, vad oameni imbracati in verde. Pe langa faptul ca imi place culoarea… ce credeti ca fac ei? Vidanjeaza canale. Sapa pamantul din gradinile blocurilor. Matura strazile. Spala caldaramul. Si dupa ce fac baltoace pe strada vine o alta salariata de-a lor si impinge baltoaca spre primul canal. In cazul de fata incep sa cred ca traiesc intr-un oras normal. Acum sa nu va inchipuiti ca stau in cine stie ce zona centrala. As! Stau pe o strada care leaga o alta strada care da intr-o sosea care se intersecteaza cu o alta strada care comunica cu un bulevard. Ceva de genul asta.
Nu stiu daca aceasta grija pentru cetateni va continua si de aici incolo, in special post referendum pentru capitala. Dar mi-as dori. In ciuda cheltuielilor publice rezultate- macar stim unde sunt o parte din bani- ne alegem cu ceva : cu multa curatenie stradala.
Cat despre grija ca nu vom avea strategii unitare de dezvoltare a capitalei, daca o vom tine din alegere in alegere, din referendum in referendum, sa lasam. Ce, pana acum a existat vreo strategie la toti conducatorii nostri? Nu. Si totusi am supravietuit cumva. Apropo, cica Belgia sta de un an fara guvern. Si totusi… nu am auzit sa fie saracii Europei. Tot la romani e baza.
Asa ca… de ce n-am incerca si noi modelul belgian? Sau macar alegeri din 3 in 3 luni? Mie incepe sa-mi placa ce se intampla in perioadele preelectorale…


Daca v-a placut acest articol nu uitati sa-l distribuiti mai departe. Multumesc.

Sursa: De la lume adunate si-napoi la lume date

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu